Gisteren zat ik in de woonkamer achter de computer toen Bob door een boze vriendin de kamer ingestuurd werd.. Bob pakte daarna zijn knuffeltje en ging spelen. Na 10 minuten komt mijn vriendin de kamer binnen gelopen "Waar is Bob?" Dus ik zei dat hij lief aan het spelen was, want hij was lekker rustig.... Bob had zijn kans schoon gezien om achter mijn vriendin aan de kamer weer uit te lopen, stilletjes de trap op de lopen en daarna de mooi gevouwde was op het bed uit elkaar te trekken en hij lag er lekker in te rollen.

Gisteravond had Bob zn gekke 5 binnen... Druk zijn is prima, maar dan wel buiten, dus ik had hem even in de tuin gezet. Om hem toch in de gaten te houden deed ik de tuinlichten aan en stond ik te kijken door het raam.. Maar ik zag hem toch echt niet.. Na een paar minuten zoeken wilde ik toch maar naar buiten lopen.. Stond bob achter mij te kijken naar wat ik aan het doen was

Vanochtend tijdens ons wandelrondje vond ik een dode eend midden op de straat, net aangereden want hij was nog warm. Dus ik pak het arme eendje op en leg hem op het gras tegen een boom aan. Een paar buurtbewoners kijken bewonderend toe en vinden het wel lief dat ik de eend een veilige rustplek geef. Ik heb de eend nog maar net op de grond gelegd en Bob pakt het beest in zijn nek en begint er KEI HARD mee te schudden waardoor de eend uiteindelijk tegen de boom aan kwakt..