Afscheid

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Afscheid

Ongelezen bericht door Muiske »

Zometeen gaan we Bob bij mijn moeder afzetten voor twee weken. Wij gaan op wintersport en Bob kan nu nog niet mee... Het bevalt me nu al zwaar :cry: denk dat ik dat vrolijke mannetje heeeel erg ga missen...

Ik heb al een gebruiksaanwijzing geschreven van 2 a4tjes :oops:, dus dat moet wel goed gaan komen. En elke dag even bellen gok ik zo. Ik hoop dat hij zich op zn best gaat gedragen en niet gaat draken daar...
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Kan het mij goed voorstellen dat je hem gaat missen.
Ik denk dat Bob zich wel goed zal vermaken; hij zal wel flink verwend worden. Als hij nog maar mee naar huis wilt over twee weken :wink:
Heel veel plezier en laat wat sneeuw voor ons over. Wij gaan in maart!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gaat vast goed komen, maar ik kan mij wel in je gevoelens inleven :)

Wel van je vakantie genieten hoor!
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Bobbemans is afgeleverd. Och och, das moeilijk om je kindje achter te laten :oops: .
Hij zal het zeker goed hebben bij mijn moeder. Wij gaan genieten van een heerlijke vakantie. :)
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

fijne vakantie...komt goed hoor, die 2 van ons vinden logeren altijd een verwennerij :wink:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Re: Afscheid

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Muiske schreef: Ik heb al een gebruiksaanwijzing geschreven van 2 a4tjes :oops:, dus dat moet wel goed gaan komen.
2 A4-tjes voor twee weken? Ik had al 2 4-tjes volgeschreven toen we voor twee dagen een oppas aan huis hadden voor onze doerakjes :D
Met Bob zal vast alles goed gaan, heeft hij ook eens vakantie. Veel plezier toegewenst!
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Ja dat is heel moeilijk maar hij heeft een goed vakantieadres bij je moeder. Beter zo dan dat hij naar een kennel moet. Hij gaat vast twee heerlijke weken hebben.
Geniet van jullie vakantie en over twee weken kun je jullie Bob weer lekker zelf verwennen.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Komt vast helemaal goed :)
*Femke*

Ongelezen bericht door *Femke* »

Ja je zou er van verschieten hoe snel ke een band hebt met zo'n hondje he :)
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Even een berichtje uit Oostenrijk... Wat een slecht weer hier :( regen regen en regen. Vandaag mn moeder even gebeld, bob breekt de tent af daar.. hij schijnt alles kapot te maken :oops: ... Als het weer zo blijft dan gaan we woensdag weer naar huis toe :(
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Zit bob niet meer in een bench? Wel heel jammer dat het niet echt goed gaat bij je moeder.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Hee jammer dat jullie zo slecht weer hebben! Wat vervelend dat Bob het jouw moeder zo moeilijk maakt. Tja, zoiets kan altijd verschillende kanten op. Honden hebben toch wel de neiging om de grenzen op te zoeken, in ieder geval mijn honden. Max is 1,5 jr geleden eens gaan logeren bij mijn schoonouders. Mijn schoonouders zijn helemaal gek met Max en Bob. Het was dus echt een uitje voor Max totdat hij naar bed/bench moest. Hij heeft de hele nacht liggen piepen en blaffen, iets wat hij thuis nog nooit had gedaan (zelfs als pup niet!). Mijn schoonvader is ook nog eens om de zoveel tijd gaan kijken bij hem en heeft om 6:00 's ochtends mee naar bed genomen :shock: waar Max vervolgens het hele bed op de kop heeft gezet :oops: Toen wij drie weken geleden een bedrijfsfeest van Roy's werk hadden, zijn mijn ouders Bob en Max komen uitlaten. En toen heeft brave Bob (ja, de hond die een klasje op de hondenschool mag overslaan!) zowat mijn schoonmoeder de arm uit de kom getrokken tijdens het wandelen :oops: Ze voelen feiloos aan wat ze kunnen maken bij wie en bij wie niet. Slimme honden :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Bob is inmiddels weer terug thuis bij ons. De schade van anderhalve week logeren: 2 bankkussens kapot, benchmatje kapot, 2 lijnen doorgeknaagd, tafel aangeknaagd, twee stoelpoten aangeknaagd, bril kapot, 2 tassen kapot en een aantal glazen die kapot zijn.. :oops:

Mijn ma heeft iets tegen de bench en wilde deze overdag niet gebruiken, na twee dagen is van gedachte veranderd. Bob is heel blij dat we weer terug zijn, hij was echt door het dolle heen toen hij ons zag. Hij ligt nu weer heerlijk naast me op de bank te pitten :verliefd1:
Plaats reactie