en ook ik moest daar elke keer vreselijk om lachen ....tot gisteren.....
gistermorgen om half 9 schiet ik wakker...oei de honden schiet het door me heen
al neuriend loop ik naar beneden,best lekker zo relaxt op staan
hmmm lekker zo een kopje thee zetten en een broodje erbij,echt zondagmorgen gevoel...niks moet en alles mag.
ik kom de woonkamer in en ruik(hoe naief nog) een hondenwind,zo die moesten dus nodig naar buiten denk ik.
thee water staat op en de oven staat aan,best rotweer ik zal de benches van de honden in orde maken zodat ze daar lekker in kunnen als ze terug zijn..............................
Hidde heeft zijn hele bench onder gesmierd met diaree!
de ziel heeft het niet in de bench willen doen en heeft zijn achterste tegen de tralies aan gehouden en zo in de bench van Roef gesproeid(rechts van hem) en tegen de lambrisering én in het biabed Links van hem)
ZUCHTTT!!!
huishoud handschoenen aan en schrobben maar,dekens naar buiten en eerst de ergste troep er maar uit...donatie doen aan de wc pot en ik hoef even geen ontbijt meer dank u
alle spijltjes schoon maken,iemand enig idee hoeveel dat er eigenlijk zijn??
enfin na ruim een uur is alles weer spick en span,het ruikt weer fris zelfs de dekens heb ik eerst onder de tuinslang af gespoeld en die draaien nu in de wasmachine op de kookwas.
en daar komen de schutters hoor!.......zo! jij doet het lekker rustig aan!,ja mam weet je wel hoe koud en nat het is buiten??.....
en nee ze hebben niks gezien,laat staan geroken...nee joh! dan zouden we dat toch wel hebben opgeruimd?
tja en dan ben ik weer aan het twijfelen gebracht he
die schatjes zouden dat toch niet doen,zo maar de boel aan mij overlaten....toch?........