Bijna 13, nog heel fit
Bijna 13, nog heel fit
Onze oudste labrador wordt eind maart 13. Ze blijft ons verbazen met hoe fit ze nog is. Ze is wel vrijwel helemaal doof, maar een paar weken geleden heeft ze nog heerlijk 2,5 uur mee gewandeld in de sneeuw. Ze is dan 's avonds een klein beetje stijf, maar de volgende dag is dat weer helemaal over. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die nog zo'n fit oudje hebben. Wij zijn er heel blij mee in ieder geval!
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Mijn Dewi is 15 jaar en een maand oud geworden. Ze liep het laatste jaar nog met plezier een wandeling van een uur mee tot een dag voor haar overlijden.
Wel hadden we voor haar een doggy ride en als we een dagje naar b.v. Schiermonnikoog gingen dan ging ze daar ook heerlijk in zitten om zich te laten rijden als een koningin!!
Wel hadden we voor haar een doggy ride en als we een dagje naar b.v. Schiermonnikoog gingen dan ging ze daar ook heerlijk in zitten om zich te laten rijden als een koningin!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Daar sluit ik mij bij aan.....Kay schreef:Super om te lezen !!
Ik hoop dat die 2 van mij ook zo ouder mogen worden

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wij hebben ons Tinkelbelletje van 14 jaar en 10 maanden. Ze loopt nog alle rondjes mee, inclusief de bosronde van een uur. Alleen moet ze nu in en uit de auto getild worden. Verder is ze zo doof als een kwartel, maar als er iets uitgedeeld wordt in de keuken, is ze er als de kippen bij. Rara, hoe kan dat, vragen wij ons dan af
Hanneke

Hanneke

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
En dan vergeet ik nog helemaal om onze Mellow te noemen. Die is inmiddels overleden, maar heeft ook een respectabele leeftijd gehaald: 14 en 6 maanden. Mellow is op haar 13e nog geopereerd aan een heftige baarmoederontsteking en knapte daar wonderbaarlijk goed van op. Net als Tinkle trouwens, die had dat precies zo. Ook Mellow bleef tot een week voor haar overlijden vief en vitaal en liep nog dagelijks mee in het bos. Alleen de laatste week van haar leven ging ze hard achteruit, toen was ze echt helemaal op en ging als een kaarsvlammetje uit.
Als wij zelf op die manier hoogbejaard mogen worden, teken ik ervoor
Hanneke
Als wij zelf op die manier hoogbejaard mogen worden, teken ik ervoor

Hanneke

-
- Speurneus
- Contacteer: