Destiny wordt volgende maand 9 jaar, ze is nog topfit, wordt ook altijd jonger geschat (4!!

Nu vind ik dat ze heel slecht door haar haar komt, ze ziet er wat dof uit, geen glans meer in haar vacht behalve op haar koppie en haar pootjes, maar over haar lijf ziet ze er heel onverzorgd uit.
Ik kam haar om de dag. En af en toe pluk ik wat loszittende haren. Deze haren zitten al los, dus ik doe haar hier geen pijn mee.
Nu vraag ik mij af, komt dit door haar leeftijd of kan het ook iets anders zijn?
Ze is niet op ander voer overgegaan en dit is ook het eerste jaar dat ze zo slecht door haar rui heenkomt. Eerder ging dit probleemloos en bleef ze mooi glimmen en er verzorgd uitzien.
Ook vind ik dat haar lijfgeur wat veranderd is. Hierover hoor ik dat dat door de leeftijd kan komen, wat opzich ook wel een logische verklaring is.
We zijn door omstandigheden in twee jaar tijd nu voor de vierde keer verhuisd, eerder kon ze zich goed aanpassen, zolang ik er maar was.
Hier is ze net zo vrolijk en speels als ze altijd al was, dus ik vermoed niet dat het stress is. In haar gedrag is er namelijk niets veranderd.
Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik vaker kammen of juist minder vaak of toch overgaan op ander voer.
Ze krijgt trouwens het voer van Royal Canin - Selection Croc. Hier eet ze al jaren goed op. Zou ik haar in verband met de leeftijd toch beter op ander voer kunnen zetten?
Alvast enorm bedankt! Groetjes, Liedeke!
Edit -Typfout.