raar gedrag met eten
-
annemarie
- Kleine hondenneus

raar gedrag met eten
sinds een tijdje heeft Max raar gedrag bij het eten.
hij wil wel eten maar schrikt de hele tijd ergens van, deinst dan terug van zijn eten.
als we hem dan weer aanmoedigen dan gaat hij weer eten.
ook als we bij hem weglopen schrikt hij en stopt met eten, als wij bij hem blijven staan is het goed
weet niet wat dit rare gedrag is had hij nooit maar de laatste tijd heel erg, en altijd met het eten
kent iemand dit ??
hij wil wel eten maar schrikt de hele tijd ergens van, deinst dan terug van zijn eten.
als we hem dan weer aanmoedigen dan gaat hij weer eten.
ook als we bij hem weglopen schrikt hij en stopt met eten, als wij bij hem blijven staan is het goed
weet niet wat dit rare gedrag is had hij nooit maar de laatste tijd heel erg, en altijd met het eten
kent iemand dit ??

- Caya
- Hele grote hondenneus

Heeft hij last van zijn gebit? Doet het misschien pijn om te eten?
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
rimanime
- Speurneus

Wie weet zit er stukje hout oid tussen zijn gebit en is dat pijnlijk bij het eten. Je hoort ook wel dat honden ( ineens) bang zijn van hun glimmende stalen bak..... Kan van alles zijn. Zou in ieder geval een pijnlijke bek proberen uit te sluiten.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
annemarie
- Kleine hondenneus

-
HennyH
- Speurneus

-
speurneus carola
- Speurneus

-
annemarie
- Kleine hondenneus

hij krijgt nu eten in een andere bak in de kamer, het gaat een stuk beter
we merken wel aan hem dat hij over het algemeen heel schrikkerig is op dit moment.
hij schrikt van veel dingen, wij zeggen al steeds onze grote vriend word oud want ook het buiten lopen gaat heeeel langzaam af en toe heb ik het idee dat je hem vooruit moet duwen !
we merken wel aan hem dat hij over het algemeen heel schrikkerig is op dit moment.
hij schrikt van veel dingen, wij zeggen al steeds onze grote vriend word oud want ook het buiten lopen gaat heeeel langzaam af en toe heb ik het idee dat je hem vooruit moet duwen !

-
annemarie
- Kleine hondenneus

meneer ligt nu in zijn mand als een gek op een heel hard kauwbot te kauwen dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij last van zijn gebit heeft.
wij geven hem nu eten in de kamer en kwam er vanmorgen achter toen hij zijn eten kreeg hij ook steeds weg liep.
de plek waar hij eten krijgt is 's morgens vrij donker, s middags en begin van de avond (als het licht is) geen problemen.
wat dit nu is ik weet het niet meer
wij geven hem nu eten in de kamer en kwam er vanmorgen achter toen hij zijn eten kreeg hij ook steeds weg liep.
de plek waar hij eten krijgt is 's morgens vrij donker, s middags en begin van de avond (als het licht is) geen problemen.
wat dit nu is ik weet het niet meer

-
loes-2