Help, Spirit draait een beetje door

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
HennyH
Speurneus
Speurneus

Help, Spirit draait een beetje door

Ongelezen bericht door HennyH »

Spirit is een echte reu en dat wil hij de hele wereld laten weten. Hij is verliefd op alle teefjes en het lijkt wel of de meeste daarvan nu ook nog loops zijn, worden of net zijn geweest. Daar kan ik nog mee leven. Maar nu begint hij in andere reuen ook nog eens concurrenten te zien en dat begint een probleem te worden.

Hij heeft al een implantaat gehad. Daarvan kreeg hij incontinentie problemen en 3x een blaasontsteking. Kortom, hij kan niet gecastreerd worden of nogmaals een implantaat krijgen.

Nu zag ik 2 homeopatische middelen, Groene Os Provarium Breeding en Puur Geslachtsdrift. Heeft iemand ervaring met deze middelen en helpen ze ook echt?
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Er is op het forum eens hierover gescheven, niet zo erg lang geleden.
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
HennyH
Speurneus
Speurneus

irma schreef:Er is op het forum eens hierover gescheven, niet zo erg lang geleden.
Ik heb gezocht via de zoekopdracht maar kon het niet vinden. Behalve een oproep van iemand uit 2011 met ongeveer dezelfde vraag maar dan alleen over Puur geslachtsdrift.
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Geen idee, heb deze spullen nog nooit gebruikt.
Maar ik herken je probleem. Ook Keo heeft steeds vaker mot met andere reuen. Balen is dat he :(
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Ik gebruik puur geslachtsdrift bij Bear in periodes dat er veel teefjes in de buurt loops zijn. Dat zwakt de interesse toch iets af en hij word wat rustiger in zijn koppie.

Maar of het helpt voor het ruzie zoeken met andere reuen heb ik geen idee van, Bear krijgt alleen "mot" met een andere reu als deze op hem gaat fietsen of naar hem snauwt, en dan blijft het bij een snauw terug. En als ik zeg dat het klaar is, is het ook klaar. Maar Bear is dan wel een onzekere reu, die echt geen baas speler is.

Denk niet dat deze middelen erg helpen voor de strijd met andere reuen.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ik heb me wat verdiept (lang leve internet!) in de werkzame stoffen van beide middelen. Nu zit er in Groene Os Provarium Breeding alleen maar Monnikspeper en dat werd in de oudheid gebruikt door monniken om hun celibaat beter te kunnen volhouden.

Deze stof zit ook in Puur geslachtsdrift maar daar zit ook hop (familie van de cannabis) in om de hond rustiger maken. Ik hoef geen halfstonede hond dus ik kies daarom voor de Groene Os variant.

Hopelijk werkt het maar ik zal mijn ervaringen hier wel even melden!
Afbeelding
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Als dat het effect zou zijn, zou ik het mijn hond nooit geven !

Hoop dat het voor je werkt
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
HennyH
Speurneus
Speurneus

-kim- schreef:Als dat het effect zou zijn, zou ik het mijn hond nooit geven !

Jij had niet het idee dat hij suffer werd van de Puur geslachtsdrift?

Bij het middel van Groene Os staat vermeld dat het agressie door geslachtsdrift vermindert. Ik heb een potje van 400 gram besteld en kan het allicht proberen of Spirit zich wat relaxter gaat gedragen.

Het is ook zo bizar, bij zijn reuenvrienden die hij al langer kent is het geen probleem. Maar komen we tijdens de wandeling reuen tegen die hij niet kent gaat hij verschrikkelijk stoer en vervelend lopen doen. Vooral als hij vlak daarvoor teefjes is tegengekomen.
Net alsof het hele bos van hem is....
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

HennyH schreef:
-kim- schreef:Als dat het effect zou zijn, zou ik het mijn hond nooit geven !

Jij had niet het idee dat hij suffer werd van de Puur geslachtsdrift?

Bij het middel van Groene Os staat vermeld dat het agressie door geslachtsdrift vermindert. Ik heb een potje van 400 gram besteld en kan het allicht proberen of Spirit zich wat relaxter gaat gedragen.

Het is ook zo bizar, bij zijn reuenvrienden die hij al langer kent is het geen probleem. Maar komen we tijdens de wandeling reuen tegen die hij niet kent gaat hij verschrikkelijk stoer en vervelend lopen doen. Vooral als hij vlak daarvoor teefjes is tegengekomen.
Net alsof het hele bos van hem is....
Ik ga dat spulletje ook eens proberen. Baat het niet dan schaadt het niet. Hier exact hetzelfde gedrag namelijk. Als het niet werkt, dan vrees ik dat er toch maar weer een implantaat moet komen.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
HennyH
Speurneus
Speurneus

esmoezie schreef:Geen idee, heb deze spullen nog nooit gebruikt.
Maar ik herken je probleem. Ook Keo heeft steeds vaker mot met andere reuen. Balen is dat he :(
Ja, mannen!!! :wink:
Afbeelding
Plaats reactie