Gisteren bijvoorbeeld, na een dag werken even lekker uitwaaien met Pom. Omdat ze uit haar reisbench begint te groeien had ik haar voor het eerst in een tuigje op de achterbank. Eerst vindt ze dat dan even heel gek, maar na 5 minuten zit ze achterin alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Wat een wijsneus
Met de kat gaat het ook steeds beter. Ze weet dat de kat niet is om mee te spelen en ook niet is om naar te blaffen. Kostte even tijd, maar het kwartje begint te vallen. Ze is er zelf ook trots op geloof ik haha. Ze maakt ook echt stappen met de zindelijkheid. Af en toe als ze heel druk aan het spelen is geweest, heeft ze nog weleens een ongelukje, maar meestal plast ze netjes buiten. Binnen poepen heeft ze nooit gedaan, gelukkig
En terwijl ik dit typ ligt ze languit onder mijn stoel, niet eens met een stoelpoot in haar bek. Gewoon lekker te slapen tegen mijn schoen (die ook niet in haar bek zit!
Het enige nadeel: ze wordt veel te snel groot! Ze is nu 13 weken en al 11 kilo. Op het moment is ze weer even mooi in verhouding, maar dat kan nooit lang duren. Ze past nog net onder de salontafeldoor, lopend. Dat kan ook nooit lang meer duren. Ze heeft al echt een labradordekvacht gekregen. Nee, haar staartpluimpje blijft nog mooi even zitten
Ik hoop dat ze gezond mag opgroeien en dat we samen veel leuke dingen gaan doen. Dat zal vast wel lukken