bezoek de deur uit kijken
-
Nelleke 50
- Snuffelneus

bezoek de deur uit kijken
Vaak slaapt Laika de hele avond, in haar mand of voor onze voeten. Tegen 22 uur wordt ze wakker, rekt zich uit en gaat ons dan aan zitten kijken. Als we dan niet in beweging komen, gaat ze poten geven. Dan gaan we even naar buiten, plasje doen en dan allemaal naar bed.
Mijn zwager komt 2x per week 's avonds koffie drinken. Als hij naar huis ging liep mijn man even met hem mee naar buiten. Laika liep dan meteen mee.
Maar wat doet Laika tegenwoordig? Als ze na haar avondslaapje wakker word, gaat ze tegen over mijn zwager zitten en hem aan kijken. En na een poosje gaat ze hem poten geven, tot dat hij op staat en dan maar naar huis gaat.
Gelukkig doet ze dat alleen bij mijn zwager.
Mijn zwager komt 2x per week 's avonds koffie drinken. Als hij naar huis ging liep mijn man even met hem mee naar buiten. Laika liep dan meteen mee.
Maar wat doet Laika tegenwoordig? Als ze na haar avondslaapje wakker word, gaat ze tegen over mijn zwager zitten en hem aan kijken. En na een poosje gaat ze hem poten geven, tot dat hij op staat en dan maar naar huis gaat.
Gelukkig doet ze dat alleen bij mijn zwager.
-
Anita74
- Middelgrote hondenneus

-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
DayKy
- Kleine hondenneus

-
roef
- Speurneus

Roef doet dit ook
echt zo`n partypooper...grote licht aan,kop koffie en een broodje...dahaag was gezellig he!
nou ja meer indringend het bezoek weg zitten kijken.
ook als we ergens op visite zijn doet hij dit
echt zo`n partypooper...grote licht aan,kop koffie en een broodje...dahaag was gezellig he!
nou ja meer indringend het bezoek weg zitten kijken.
ook als we ergens op visite zijn doet hij dit
-
Knutselsmurf
- Beheerder

- Contacteer:

Al smurfende, leert men!