Dus dat heb ik er graag voor over, mede omdat bijna overal je hond tegenwoordig aan de riem moet. Daar aangekomen is er een vrouw met 2 honden, ze gooit balletjes met een werpstok. Nulay is gek van balletjes, en Nino van andere honden dus lopen ze er naar toe. En dan zie ik het al. Hond gaat meteen zitten en is niet gediend van de heren. Die om zo meer van haar. Lachend
Nee dus, zij niet, ze kon lopen waar ze zelf wilde.
Ik lijnde mijn reuen aan, Nulay kan ik dan na 200 meter wel weer los laten, maar Nino niet. Dat zie ik al aan zijn ogen:' vrouwtje als ik los mag, ben ik weg naar dat lekkere wijffie". Dus rest van de wandeling Nino aan de lijn.
Ook weer gezellig, want dan kom je een loslopende reu tegen die al grommend op Nino aan de lijn afstevend.Dus einde verhaal: Ik ga met mijn drie honden , aangelijnd ergens lopen waar de honden niet los mogen. Zo'n "muts " met loopse hond bederft echt mijn hele dag. Is het nou zo moeilijk om rekening te houden met andere mensen. Of ben ik de enige die er zo over denk. En ja, het zou fijn zijn als Nino in deze net zo braaf zou zijn als Nulay. maar dat is hij nu eenmaal niet. Als die met zijn neus in het achterste van een loopse teef heeft gezeten , krijgt hij acuut een plank voor zijn kop.