Zo niet Co.
Co moest vandaag weer mee .Wandelen. Ja Co ,sorry.
En dan gebeurt er dit! lees, en huiver en hoop gewoon als labrador dat dit jou nooit zal overkomen! Arme Co!
Want vanmorgen om 10 uur zijn wij namelijk vertrokken voor 1 fikse wandeling. Koffie mee, en broodje met kaas en tomaat en voor de hondjes plakjes grilworst en lapjes van de lidl .
het was een hele leuke wandeling ,we hebben de blauwe route gevolgd, maar opeens hield die op en waren wij verdwaald.We hebben zeker een uur gelopen,en we kwamen nergens.
Na nog eens een half uur lopen kwamen wij wat ruiters tegen. Zij kwamen vanuit Ermelo, maar ..ze hadden ook al een uur gereden ,en nee, Putten dat kenden ze niet ,maar succes hoor!
Ik nog vrolijk zingend verder, roept mijn man :hou nou maar je stomme kop Wil,we zijn gewoon verdwaald dat weet je best!
Hij is diabeet ,en hij wist ook wel dat de koffie en de broodjes inmiddels op waren
Ja jeetje ,wat nu: in paniek raken dan? welnee, we zijn er bijna lieg ik.
Opeens komen we weer op een doorgaande weg.die kennen we, maar we weten ook hoe ver het dan nog is.
Co baalt ook als een stekker ,ik zie het aan hem,hij is moe.
En wie is er nog topfit met zn 14 jaar? Ep ! Eppie de peppie! Hij zit nergens mee, en loopt nog lekker door.
Uiteindelijk hebben we de auto weer gevonden, wat een heerlijk gezicht is dat! en thuisgekomen zag ik opeens : dat ons dekbed uit het raam hing ,en o ja ik zou vandaag vanalles doen!
nou er was nog een restje rose en die heb ik soldaat gemaakt, en verder gaat Wil gewoon even lekker Pasen vieren Ok!
Groeten van Wil ,Co en Ep vanuit Putten!