Heerlijk grappig meisje is het
Noortje en het Nina spel!
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Noortje en het Nina spel!
Vandaag Noortje maar een voorgesteld aan het Nina spel. In eerste instantie snapte ze het niet, en dus Quincy voor laten doen, die wist het nog prima en pakte vakkundig het ene dekseltje na het andere eraf voor het koekje eronder.. Nu vond Noortje het een stuk leuker, en voor ik er erg in had had Noortje 3 van die houten dekseltjes/tonnetjes in haar mond verstopt.. Dus Noortje los, een voor een kegelde ze de deksels op de grond met een grote teleurstelling op Noortje haar gezicht. Ik dacht, okey, nu moet het lukken. Makkelijk gemaakt, een dekseltje met een koekje eronder klaar gemaakt. Noortje toe maar.. Noortje dacht yeah!
pakt het dekseltje en loopt er dol gelukkig mee weg, haar beloning! Ik roep haar terug, wijs haar op het koekje. Ze pakt het op, spuugt het uit en graait gauw weer twee deksel in haar mond en kijkt me aan, mag dit ook vrouwtje?
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Noortje weigert buiten ook geregeld koekjes.. En soms als ze hem aanneemt, stikt ze er bijna in, omdat ze hem niet doorslikt en ze niet weet hoe snel ze haar bal weer moet oppakken... 
Edit.. Twee dummy's lukt ook prima, twee ballen ook en een bal en een tak kan ook best samen!
het is net een hamstertje...
Edit.. Twee dummy's lukt ook prima, twee ballen ook en een bal en een tak kan ook best samen!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
esmoezie
- Speurneus

groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

esmoezie schreef:wat een lolbroek. Keo dacht de eerste keer ook dat de attributen de lol van het spelletje waren, maar had de snoepjes al heel snel door. Nu worden al die kokertjes en schuifjes met lomp geweld zo snel mogelijk weggeharkt met zijn poten en eten maar! Niks met beleid.