zooooo ik kom hier niet meer zo heel vaak de laatste tijd, maar nu moet ik toch mijn verhaal even kwijt..
vandaag wandelen met Chester mijn dochtertje van net 3 en een vriendin ( gelukkig was zij erbij.. )
Lopen we langs een huis waarvan de vrouw des huises net thuis komt. Dus ze doet de deur open sprint haar hondje ( een soort vlooiebal ) op Chester af en bijt hem

Chester piept en jankt en snauwt terug ( beet niet ! ) vervolgens ontstaat er een gesnauw en gegrauw naar elkaar waarbij mijn dochter omver gelopen wordt door de honden. Gelukkig komt het baasinnetje van de vlooiebal aangelopen en trekt hem weg. Net als ik me omdraai om mijn dochter van de grond te rapen komt hij terug.... Bijt weer... Chester weer piepen en janken en het " gevecht" zet zeg voort OP mijn dochtertje die keihard begint te krijsen ik dacht even dat ze ook gebeten was. Chester snauwde goed van zich af maar deed uiteindelijk niet meer dan dat. Ik ben me toch boos geworden.... heb die hond er niet erg vriendelijk van verwijderd.. gelukkig pakte mijn vriendin Sanne en heb ik Chester even mee een stukje verder genomen nadat ik het baasinnetje uitgescholden had

Chester had een heel klein wondje, maar dat valt gelukkig mee. Sanne een bloedende vinger en een schaafwond op haar been en verder vooral geschrokken. Baasinnetje van de andere hond heeft wel duizend keer haar excuses aangeboden en ik ook maar voor mijn wel erg heftige reactie, maar man ..... ik kon dat hondje wel wat...
zo dat ben ik in ieder geval even kwijt