Gewandeld voor de Hulphond

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Tientje14
Snuffelneus
Snuffelneus

Gewandeld voor de Hulphond

Ongelezen bericht door Tientje14 »

Vandaag meegedaan aan de wandeling voor de Hulphond op Bussloo. Was vooraf een beetje bezorgd of het zou kunnen, want Fien is net loops geweest. En of het al helemaal over was, ik wist het niet. Maar de bevriende reu waar we samen mee zouden lopen toonde geen enkele belangstelling ( in dat opzicht tenminste :oops: ) Dus dat was geen probleem.
Verder vindt Fien het nog erg moeilijk om, als er zoveel andere leuke dingen, lees andere leuke honden, zijn, bij ons te blijven.

Laatste tijd heel goed geoefend met alle tips die ik hier op het forum heb gelezen. Fluitje gekocht, stap voor stap aangeleerd dat als er wordt gefloten en Fien komt, ze een stukje appel krijgt, want dat vindt ze heel erg lekker.
En in de vertrouwde omgeving werkt dat meestal.

En vandaag dus de grote test: werkt het ook als er heel veel andere honden in de buurt zijn?

En ja, het werkte!!!!!!!! :)

We zijn heel erg trots op onze Fien. Maar 1 keertje moest haar baasje haar ophalen, omdat ze een beetje ver weg was gegaan. Maar daarna is ze elke keer gekomen! :applaus:

We hebben dus, samen met ruim 1500 andere honden genoten van een prachtige wandeling en heerlijk weer.

Maar ik denk wel dat ik de meest trotse baas was. :klasse:
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

Helemaal TOP. :)
Groetjes Miranda (cosy cottage)
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Geweldig dit!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:klasse:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super!
luki
Snuffelneus
Snuffelneus

wandelen voor hulphond

Ongelezen bericht door luki »

Hoi hoi,

Wij ook gewandeld met onze luna voor de hulphond. Smorgens om 11:00uur gelijk gestart want we hadden s middags verjaardag van oma, maar dan hadden we in iedergeval even lekker gewandeld. Wat me opviel(tegenviel) is dat er maar 2 inschrijf punten waren, voor ons was het de eerste keer maar ik heb begrepen dat dit al voor de 5e keer word georganiseeerd. Wij hoefde maar 5 min te wachten maar toen we ons rondje hadden gehad (ca 12:15) stond er een enorme rij. En ze hadden rekening gehouden met mensen in een rolstoel het geld word tenslotte gestort aan stichting hulphond, dus er waren ook verharde paden goed bezig! maar de inschrijf punten stonden midden op het strand. mevrouw voor ons moest dus maar een andere manier zoeken hoe ze zich kon inschrijven.. vind wel dat daar beter over na gedacht moet worden. maar voor de rest prima geregeld. kraampjes, shows enz enz was er allemaal.

Het was ook nog eens mooi weer dus een mooie dag ervoor.

Wij hebben in de mensenmassa luna aan de lein gehouden en vanaf de brug hebben we haar los gelaten dit ging prima (het scheelt dat vanaf daar iedereen de zelfde kant op loopt :D )

Luna was in iedergeval moe en kon lekker de middag slapen in de bench..

groetjes kirsten
Plaats reactie