Noeska voorstellen

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
noeska

Noeska voorstellen

Ongelezen bericht door noeska »

Mijn lieve Noeska wordt 15 jaar over 2 weken. Haar koppie en lijf doen het prima alleen die poten.....
Hijgen en artrose als ze loopt. Na 2 jaar carpofen nu op prednison. Maar dat plassen is echt een probleem, samen met de DA probeer ik een goede dosis hiervan te vinden. Wie heeft er nog tips??? Ik haar laatste dagen graag zo comfortabel mogelijk maken. Ze is nog zo levenslustig en alert!
Classic lab
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Classic lab »

Welkom, ik heb wel geen tips voor je.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik zou het echt niet weten......15 jaar. Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar nog graag bij je wil houden. Er zijn hier members die op de Barf en het Voer natuurlijk forum komen, maar ook die zelf een hoog bejaarde hond hebben. Wie weet hebben zij og een tip voor je. Prednison zorgt er nu eenmaal voor dat je hond meer drinkt en dus moet plassen. Ik denk dat je daar niets aan kan veranderen :)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

prednison is wat dat betreft een dikke ellende.. Maupie ging er ook heel veel van plassen, maar ook zo vreselijk van vreten! Dat was echt neit normaal.. als het ook maar rook naar eten, ging het erin, servetten, bananenschillen, alles..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Vreselijke zooi prednison, maar soms wel een hulpmiddel.

Je zou nog moderin kunnen proberen, dit is een broertje van de prednison en heeft, meestal, minder bijwerkingen
Plaats reactie