Waarschuwing voor deze bal!

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Roos

Waarschuwing voor deze bal!

Ongelezen bericht door Roos »

Afbeelding

Het zal niet snel gebeuren maar helaas is het ons wel overkomen. Toen Sam voor de eerste keer met Fayth ging wandelen had Fayth deze bal bij zich, een zachte flubberbal. Sam is nogal wat ballengek dus de bal ging heen en weer tussen de honden en op een gegeven moment was de bal kwijt.

Wij zoeken maar we hebben hem nooit kunnen vinden tot iemand zei 'hij zal 'm toch niet opgegeten hebben?' Leek mij sterk want hij is toch best wel groot, maar toch maar de da gebeld met dit verhaal toen wij het bos uit waren. Die adviseerde mij om het even af te wachten en dat heb ik gedaan.
Sam had nergens last van dus ik dacht dat het wel goed zat tot na geruime tijd de bal in drie delen uitgespuugd werd door hem :shock:
Dit is al wat langer geleden en Sam heeft/had nergens last van gelukkig, maar ik wilde toch een waarschuwing plaatsen voor dit soort flubberballen.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

nadat de hond(rotweiler) van een vriendinnetje van de jongste gestikt is in zo`n balletje heb ik ze op de nooit van z`n lang zal ik leven lijst gezet :(
dus toen mijn schoonmoeder haar kleinhond(roef) zo`n balletje kado wilde doen,heb ik vriendelijk bedankt.gelukkig snapte ze het wel :wink:

ze zijn idd zo stuk en worden vreselijk glad.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Gekke Sam, niet zo eng meer doen hoor!! Gelukkig dat het er weer uit gekomen is en het verder geen nare gevolgen heeft gehad!
Maar heeft die gekkerd het tijdens de wandeling opgegeten?
Wat is de diameter ongeveer? Is moeilijk te zien als er op de foto niks is waar je aan kunt refereren. 10 cm ofzo?
Wel eng idee idd dat ze soms zomaar iets naar binnen werken in een onbewaakt moment.
Ondanks dat Flits werkelijk waar nog nooit wat raars heeft opgegeten (ik ben een mazzelaar met zo'n braafje), blijf ik toch opletten :) Thanks voor de waarschuwing.
Roos

Hebberigheid denk ik Lucie, Fayth mocht hem niet maar wilde 'm wel dus dan slik je hem gewoon door, kan zij er niet meer bij :?
De diameter is idd 10 centimeter.

Akelig verhaal Miranda :(
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Goed om dat hier te posten!
Ik ben helemaal geen ballenliefhebber maar dit soort enge dingen
moesten iegenlijk uit de handel gehaald worden :eusahand:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Roos schreef:Hebberigheid denk ik Lucie, Fayth mocht hem niet maar wilde 'm wel dus dan slik je hem gewoon door, kan zij er niet meer bij :?
De diameter is idd 10 centimeter.

Akelig verhaal Miranda :(
Haha..hebberigheid. Niet om te lachen natuurlijk, maar ik maak me er helemaal een voorstelling van hoe hij misschien gedacht heeft.
Ze kunnen soms ver gaan inderdaad :(
Maarja, je kunt niet alles voorkomen. Soms doen ze dingen die je van te voren echt niet bedenkt!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Met Lola durf ik alle ballen aan, zij draagt ze keurig. Met Cooper zijnwij een stuk voorzichtiger. We zijn er al achter dat hij graag mag kluiven en kauwen op ballen. We willen voorkomen dat hij Sam zijn voorbeeld volgt.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Roos

Doe je goed Rinske, ik had dit tot het gebeurde echt nooit verwacht of kunnen bedenken, maar jij bent er gelukkig op bedacht.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Roos schreef:Doe je goed Rinske, ik had dit tot het gebeurde echt nooit verwacht of kunnen bedenken, maar jij bent er gelukkig op bedacht.
Hij is zo snel, dat toen wij zijn wondpleister verwijderde omdat wij de wond moesten verzorgen, hij die binnen no time naar binnen had gewerkt :? Hadden we niet alleen de zorg van een ontstoken wond, maar ook nog of de pleister niet tot verstopping of erger zou leiden....... Nee, wij hebben ons portie wel gehad wat dat betreft, en zijn dus inderdaad alert :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Dit hebben wij ook eens meegemaakt alleen was het geen bal maar een speeltje van 15cm bij 5 cm die Senna had door geslikt omdat ze bang was dat m'n buurhond het wilde afpakken.
Ik ben toen ook naar de DA geweest en heb Senna een spuit laten zetten zodat ze kon overgeven.
Gelukkig kwam het er bij Sam er spontaan uit, ik durfde het niet aan om te wachten.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Dit hebben wij ook eens meegemaakt alleen was het geen bal maar een speeltje van 15cm bij 5 cm die Senna had door geslikt omdat ze bang was dat m'n buurhond het wilde afpakken.
Ik ben toen ook naar de DA geweest en heb Senna een spuit laten zetten zodat ze kon overgeven.
Gelukkig kwam het er bij Sam er spontaan uit, ik durfde het niet aan om te wachten.
Dutchlabs
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchlabs »

Ik ben ook geen ballen liefhebber maar ik heb hier in de tuin een plastic hockey bal is het geloof ik, gekocht bij een sportzaak het enigste nadeel hij zinkt.
Dus mag niet meer mee op de wandeling.
Groetjes Saskia

Aafje, Spook, Pamela, Nanoek op fokkersvoorwaarden Madam en Vlinder en Jack.

Labradors are an addiction, you can´t have just one.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Mijn hond heeft een keer een rubberen piep vis opgegeten, denk ook uit jaloezie, omdat haar broer hem niet zou mogen.

We hadden er nog een exemplaar van, daar heeft ze nog wel mee mogen spelen, alleen onder begeleiding, zoal het eigenlijk bij al het speelgoed moet.
Lien schreef: Ik ben helemaal geen ballenliefhebber maar dit soort enge dingen
moesten iegenlijk uit de handel gehaald worden :eusahand:
Denk dat er dan nog heel weinig hondenspeelgoed overblijft wat wel zou mogen.
Bijna alles kan gesloopt worden, denk dat er toch ook een heel stuk verantwoordelijkheid van de baas bij komt kijken en wat bij jouw hond wel of niet kan.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Hier geen kleine speeltjes of knuffeltjes, alles in het groot :D leren voetballen en giga latex kippen of varkens, zijn de kippen of varkens kapot gaat het de prullenbak in, flostouwen al helemaal niet, ook geen tennisballen, maar we wandelen wel erg veel hoor dus zo zielig zijn ze niet met hun beperkte speelgoed :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Plaats reactie