Naturis
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Naturis
Ik zit er over te denken om bij mijn volgende bestelling ook kvv van Naturis te bestellen. Dit is goedkoper dan de Tinlo.
Weet iemand van jullie mij iets meer te vertellen over Naturis? Ziet het er mooi uit? Is het compleet? bevalt het?
Moet ik nog ergens in het bijzonder op letten?
Weet iemand van jullie mij iets meer te vertellen over Naturis? Ziet het er mooi uit? Is het compleet? bevalt het?
Moet ik nog ergens in het bijzonder op letten?
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Ik voer Pien Carnibest en Naturis, van Naturis wissel ik de verschillende smaken af. Het is prima vlees (en smaakt Pien goed
) maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Carnibest van betere kwaliteit vind. Naturis is zeg maar wat dunner/smeerbaarder vlees. Maar het is dan ook goedkoper dan Naturis (althans, sommige varianten) dus daar kan het hem ook in zitten. Pien doet het er trouwens prima op en eet het graag.
Succes met het maken van je keuze!
Succes met het maken van je keuze!
-
Els
- Speurneus

Ik heb nu weer even naturis gevoerd, maar ik vind het niet denderend. Komt ook omdat ik liever helemaal zelf samenstel. Er is 1 rol zalm ontploft na ontdooien, de zalm zat op plaatsen waar het echt niet hoorde.
Ik blijf nog wel een poos kvv voeren, maar dat word weer all animal, degomeat de complete versies en daarnaast gaat Flow zachtjes aan volledig naar barf overstappen.
Dat doen we in delen, omdat we daar allebei achter moeten staan en mijn partner vind het nog te spannend om dat alleen te voeren, zonder mijn toezicht.
Dat doen we in delen, omdat we daar allebei achter moeten staan en mijn partner vind het nog te spannend om dat alleen te voeren, zonder mijn toezicht.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Ik begin nu toch mijn twijfels te krijgen. Ik kan beter eerst 1 of 2 rollen kopen bij de dierenwinkel en uitproberen, voordat ik veel bestel via mijn leverancier.
Wel jammer, want het is een stuk goedkoper dan de Tinlo die ik meestal heb.
Bedankt voor jullie reacties Els en Jolien.
Wel jammer, want het is een stuk goedkoper dan de Tinlo die ik meestal heb.
Bedankt voor jullie reacties Els en Jolien.
-
Binno
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
zie je wel dat brokken beter en veiliger zijnEls schreef: Er is 1 rol zalm ontploft na ontdooien, de zalm zat op plaatsen waar het echt niet hoorde.![]()
nee serieus, heb hier ooit een paar rollen Naturis geprobeerd en twee keer een slechte rol ertussen gehad,
kan natuurlijk gevalletje pech geweest zijn, maar zo stinken...
sindsdien toch maar niet meer gekocht
Carnibest vind ik sowieso toch beter, Darf ook maar dat is wel vetter,
Tinlo lees ik wel goeie dingen over, maar tot hiertoe nog niet de kans gehad om het uit te proberen

Wood Fen Moos °23-03-2013-
Els
- Speurneus

Levensgevaarlijk, dat verse vlees.Binno schreef:zie je wel dat brokken beter en veiliger zijnEls schreef: Er is 1 rol zalm ontploft na ontdooien, de zalm zat op plaatsen waar het echt niet hoorde.![]()
![]()
![]()
nee serieus, heb hier ooit een paar rollen Naturis geprobeerd en twee keer een slechte rol ertussen gehad,
kan natuurlijk gevalletje pech geweest zijn, maar zo stinken...![]()
sindsdien toch maar niet meer gekocht
Carnibest vind ik sowieso toch beter, Darf ook maar dat is wel vetter,
Tinlo lees ik wel goeie dingen over, maar tot hiertoe nog niet de kans gehad om het uit te proberen
Tinlo geeft vaak harde ontlasting, omdat er veel bot in zit. Via de voerwijzer kom je een heel eind als je een goede, betaalbare kvv zoekt. Ik viel vorige keer van mn stoel toen ik voor een smaakje Darf ruim 8 euro moest gaan betalen, dus wel even google raadplegen waar je wat goedkoop kunt bestellen.
Fijne sites zijn degomeat, caroba en lupa.
Groetjes,
Els
Els
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Vandaag heeft Roxy Naturis rund gekregen. Ik vond het vlees er goed uitzien.
Met mijn neus erboven gehangen en het stonk totaal niet. Gewoon een normale vleeslucht. Het vlees is inderdaad best fijngemalen, Maar dat is de Tinlo ook, waar ik het voor in de plaats wil bestellen.
Ik heb ook nog een rol Naturis kalkoen gekocht, die ga ik hierna proberen.
Naturis heeft dus test 1 doorstaan.
Met mijn neus erboven gehangen en het stonk totaal niet. Gewoon een normale vleeslucht. Het vlees is inderdaad best fijngemalen, Maar dat is de Tinlo ook, waar ik het voor in de plaats wil bestellen.
Ik heb ook nog een rol Naturis kalkoen gekocht, die ga ik hierna proberen.
Naturis heeft dus test 1 doorstaan.