Van niets naar 2
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Van niets naar 2
Na in het verleden vaak met Stefan over een herplaatser te hebben gesproken en er niet aan durven te beginnen met Spike in onze gedachten stonden we open voor een herplaatser waar we haar verleden van kenden, het liefst haar baasjes goed kenden (een bijna onmogelijke opgave dus).
Na deze week volop te hebben nagedacht, gesproken te hebben met diverse lieve mensen hebben we gisteravond definitief de knoop door gehakt.
Nu ik weer in goede gezondheid ben hebben we gisteravond besloten om ons hart en ons huis open te stellen.
Pepper, een mooi fox-red teefje hebben we gisteravond mee gewandeld samen, geobserveerd een hele poos op haar gedrag en doen en laten en besloten om haar hier een plek te gunnen.
Dankbaar en blij voor het gestelde vertrouwen in ons gaan we ons er voor in zetten om Pepper hier haar rust en geborgen haven te gaan bieden.
Vanaf maandag mag ze hier ons komen vergezellen.
Dit zodat wij in onze vakantie haar volop de gelegenheid kunnen geven om hier haar plekje te kunnen geven, een band met ons te kunnen gaan opbouwen.
Het komende half jaar zal dan ook in het teken gaan staan voor haar om naast de fiets te leren lopen, de beginselen van dogfrisbee onder de knie te mogen gaan krijgen, haar plekje weten te vinden om dan in het nieuwe jaar samen met haar op dogfrisbee te gaan.
Ze zal dus daarin mijn nieuwe trainmaatje gaan worden.
Ik zie dat het duidelijk in haar zit namelijk, haar enthousiasme, haar speelsheid, dit plaatje maakt dat ze het in zich heeft om samen met mij te gaan trainen en hierin mijn maatje te kunnen gaan worden.
Het wordt een drukke periode voor ons, maar ook een leuke periode waarin onze grote droom uit gaat komen.
Een periode ook waarin ik weer volop mijn grote hobby kan gaan uitvoeren.
Onze gedachten gaan uit naar haar baasjes, veel van een hond houden betekent ook los laten soms en dat is lang niet altijd gemakkelijk.
Na deze week volop te hebben nagedacht, gesproken te hebben met diverse lieve mensen hebben we gisteravond definitief de knoop door gehakt.
Nu ik weer in goede gezondheid ben hebben we gisteravond besloten om ons hart en ons huis open te stellen.
Pepper, een mooi fox-red teefje hebben we gisteravond mee gewandeld samen, geobserveerd een hele poos op haar gedrag en doen en laten en besloten om haar hier een plek te gunnen.
Dankbaar en blij voor het gestelde vertrouwen in ons gaan we ons er voor in zetten om Pepper hier haar rust en geborgen haven te gaan bieden.
Vanaf maandag mag ze hier ons komen vergezellen.
Dit zodat wij in onze vakantie haar volop de gelegenheid kunnen geven om hier haar plekje te kunnen geven, een band met ons te kunnen gaan opbouwen.
Het komende half jaar zal dan ook in het teken gaan staan voor haar om naast de fiets te leren lopen, de beginselen van dogfrisbee onder de knie te mogen gaan krijgen, haar plekje weten te vinden om dan in het nieuwe jaar samen met haar op dogfrisbee te gaan.
Ze zal dus daarin mijn nieuwe trainmaatje gaan worden.
Ik zie dat het duidelijk in haar zit namelijk, haar enthousiasme, haar speelsheid, dit plaatje maakt dat ze het in zich heeft om samen met mij te gaan trainen en hierin mijn maatje te kunnen gaan worden.
Het wordt een drukke periode voor ons, maar ook een leuke periode waarin onze grote droom uit gaat komen.
Een periode ook waarin ik weer volop mijn grote hobby kan gaan uitvoeren.
Onze gedachten gaan uit naar haar baasjes, veel van een hond houden betekent ook los laten soms en dat is lang niet altijd gemakkelijk.
Liefs tammie
Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013

-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Dank jullie wel
@lucie, ik denk dat het wel mee gaat vallen voor ons. Al verbaasd het de omgeving, maar ook ik houd nog wel eens dingen voor mijzelf
Een hond blijft in je systeem zitten waardoor er een gat blijft bestaan na het wegvallen van een doggie. Het trainen, wandelen, de dagelijkse dingen met een hond bleef ik missen. Het afgelopen half jaar zonder hond is dan ook voor ons een gedwongen keuze geweest door omstandigheden
Iets wat op ons pad is gekomen, achteraf goed geweest maar nu dan wel heel erg blij dat ons huis vanaf maandag weer bewoond is 
@lucie, ik denk dat het wel mee gaat vallen voor ons. Al verbaasd het de omgeving, maar ook ik houd nog wel eens dingen voor mijzelf
Liefs tammie

-
roef
- Speurneus

-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
@roef dank je wel!! Het karakter van de lijn van zowel Simon als Buddy zijn inderdaad geweldig!! Mooie karakters, baas gericht en alert met een mooie please to will! wereldlabjes op wiens karakter je wel moet vallen enne foto's komen hoor van het wijffie!!! En uiteraard die van Indra zodra Steef er morgen kans toe ziet 
Vanavond moet ik eerst werken vandaar dat het nu niet gaat
Charella, jij ook bedankt.
Het favo merk eten van Pepper is al in huis (ivm vriesruimtegebruik wordt het in 1e instantie brokken met 1 a 2 vleesdagen voor beiden), 2 tuigjes voor zowel Indra als Pepper aangeschaft voor in mijn kleine autootje (hopelijk past die van Pepper, Indra zeker), speeltjes/vetbed en hoes van het kussen al weer uitgewassen en liggen/hangen te drogen! Kortom we zijn er bijna helemaal al weer klaar voor!

Vanavond moet ik eerst werken vandaar dat het nu niet gaat
Charella, jij ook bedankt.
Het favo merk eten van Pepper is al in huis (ivm vriesruimtegebruik wordt het in 1e instantie brokken met 1 a 2 vleesdagen voor beiden), 2 tuigjes voor zowel Indra als Pepper aangeschaft voor in mijn kleine autootje (hopelijk past die van Pepper, Indra zeker), speeltjes/vetbed en hoes van het kussen al weer uitgewassen en liggen/hangen te drogen! Kortom we zijn er bijna helemaal al weer klaar voor!
Liefs tammie

-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
Terra5
- Speurneus

Wow! Dat is inderdaad een grote verrassing. Leuk hoor
Het hebben van twee labjes is echt een feestje. Het zal best even druk worden en wennen zijn in het begin, zeker als Indra er straks ook is. Maar dat komt vast helemaal goed.
Veel plezier meis!
Het hebben van twee labjes is echt een feestje. Het zal best even druk worden en wennen zijn in het begin, zeker als Indra er straks ook is. Maar dat komt vast helemaal goed.
Veel plezier meis!
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
-kim-
- Speurneus

Gefeliciteerd ! Heel leuk ! Ben benieuwd naar de foto's
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
rimanime
- Speurneus

Het wordt weer een heerlijk labrador huis bij jullie. Veel geluk met beide 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)