Hoe het bij ons gaat een dagje hittebestrijding? Nu, dat begint vroeg in de ochtend. Gisterochtend had Pieter Cial en Fust meegenomen, dus besloot ik samen met Juna naar Kijkduin te gaan en te genieten van een heel rustig strand om half 7 in de ochtend...
Wat heeft ze toch een fantastisch koppie
Overdag doen we niet veel, beetje slapen, beetje bankhangen en ik doe vooral veel administratief werk momenteel. Vanwege vakantie heb ik het rustig nu...heerlijk!
Gisteravond, Pieter en ik besloten de hele groep mee te nemen naar Reeuwijk en wat baantjes te gaan trekken. Het water was heerlijk en wij weten toevallig de rustiger plekjes waar we geen andere mensen voor de voeten lopen

We hadden nog niet eerder met de hondjes samen gezwommen, maar wat is dat leuk om te doen zeg! Juna vond het helemaal geweldig en zwom blij naast mij rondjes mee. "waar jij gaat ga ik"

t mupke. Cial was de blije druif die overal bij wilde zijn, dus zwom van de een naar de ander en weer terug. We noemden hem al snel "Jaws" want dan kwam ie recht op je af en als je hem niet opzij geleidde zwom ie gewoon over je heen

Fust wilde eerst niet meezwemmen, die vond toch dat er een bal nodig was. Eerst hebben we eraan toegegeven en toen we daarna de bal opruimden, zwom ook zij met ons mee. De foto's die we gemaakt hebben zijn aan het begin, want daarna zijn we lekker met zn allen te water gegaan en kon er niemand meer foto's maken
Juna en ik
Juna zag ineens mijn handen onder water
Cial en ik
Cial wil het liefst in je kruipen alleen die nagels doen best zeer
Jaaaaa wie weet nu welk geeltje wie is??
Naar de bal! En Cial zwemt het snelst
Pieter met Fust
Fust zwemt snel, of zwemmen wij gewoon erg langzaam
Toen ging het fototoestel in de tas en hebben wij met zn vijven heerlijk genoten van de ondergaande zon... dat is een dagje uit ons hondenleven