Het gaat helaas nog steeds niet goed met Quin. Gisteren na de dierenarts hebben we haar nog helemaal nat gemaakt met de gieter, dit op advies van de da om haar temperatuur hopelijk sneller te laten zakken. Later lag ze lekker in de mand en hebben we nog een natte handdoek over haar heen gelegd. Toen ze 's avonds nog voor de laatste keer naar buiten moest om te plassen wilde ze ook bijna niet, ze bleef stokstijf staan..

Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt en heeft ze de nacht goed geslapen en gelukkig ook niet meer binnen geplast. Ze lag eerst nog wel enorm te hijgen, zo sneu. Vanmorgen haar temperatuur opgenomen en deze was gelukkig gedaald, alleen een beetje teveel, namelijk naar 37.6 wat eigenlijk weer ondertemp is voor een hond. Ze heeft wel gewoon eetlust en heeft ook gedronken, alleen plast ze nu dus opeens niet.. Dus weer de da gebeld voor overleg (helaas heeft onze eigen da geen dienst dit weekend, is ook altijd wat vervelend maar is niet anders). Zij gaf aan dat dit inderdaad ondertemp is maar nog niet heel zorgwekkend is, maar het moet niet lager worden. Omdat ze wel gewoon eet en drinkt adviseerde ze om tegen het middaguur nog een keertje te tempen om te kijken hoe het dan is. Het rare is wel dat ze ook nog niet normaal loopt; het lijkt wel of ze een soort van zwalkt, zo sneu. D'r oortjes staan ook heel zielig strak naar achter en d'r koppie lijkt opeens ook zo smal te zijn...
We houden haar dus goed in de gaten en bellen straks nog een keer naar de da voor overleg.
Ik hoop in ieder geval dat ze wel weer gaat plassen, want dat is natuurlijk ook vreemd. Je vraagt je af wat het zou kunnen zijn.
Ik bedacht me wel dat we vorige week een teek bij haar hebben weggehaald die ook al vol zat. Zou dit er misschien iets mee te maken kunnen hebben? Het blijft gokwerk helaas, konden ze maar praten!