Een teefje onthoud heel goed welke reutjes haar erg lekker vinden ruiken.
Er zijn reutjes die letterlijk hun ballen achterna lopen.
Beiden los van de riem.
Teefje zet reutje herhaaldelijk op zijn nummer, het helpt niet.
Teefje gaat al piepen en wil al terug als ze het bewuste reutje ziet.
Vind het gedrag van de betreffende reu dus duidelijk niet leuk.
Eigenaar van het betreffende reutje vind dat het allemaal maar moet kunnen. Ook rijdgedrag moet maar kunnen, teefje die kon hem nog net ontwijken want de eerste poging was er al. Teefje gromt immers van zich af. Daarnaast het is toch een losloop stuk?
Grijpt pas in nadat de eigenaar van het betreffende teefje er herhaaldelijk wat van zegt.
Helaas kan ik ze niet altijd ontwijken wil ik niet mijn hele wandeling verbouwen en mag Indra dus op dat moment op het betreffende stuk niet los van mij. Vanavond wachtte hij ons bewust op zelfs terwijl hij weet dat Pepper niets van zijn reu moet weten. Maar lol van het reutje gaat voor alles.
Heb al zitten denken om te dreigen dat ik anders maar zijn reu zal opvoeden, gaat dan niet zachtzinnig want ik het vind het té sneu om aan te zien. Maar goed, daar schiet ik nog minder wat mee op.
Pepper joeg zijn reutje zelfs bijna de sloot in en noch houd het gedrag niet op terwijl Pepper echt fel is op dat moment.
Andere reutjes kan Pep prima aan op nog 1 na waarvan ook de eigenaar deze instelling heeft. Andere reutjes reageren ook prima op haar gedrag en dan is het klaar, kunnen ze desgewenst eventjes samen spelen. Niets aan het handje

Andere reu-eigenaar die peps gedrag ook abnormaal vond heb ik uitgelegd het hoe en waarom er op deze manier wordt gereageerd (persoonlijke ruimte), dat het niet vreemd is en dat er wel nog fellere teefjes als Pepper rondlopen

Hoe ga je hier als teef-eigenaar mee om. Waarom ga je er op deze manier mee om?