Eerder de laatste uitlaat beurt

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
femke1982
Snuffelneus
Snuffelneus

Eerder de laatste uitlaat beurt

Ongelezen bericht door femke1982 »

Ik heb een vraagje

Droppie is nu 15,5 week jong
En is in principe helemaal zindelijk ( hij gaat nu gemiddeld 5a 6 keer uit op een dag) Droppie doet ook niks meer in huis
Maar ik zou graag eerder naar mijn bed willen (Heb een lat-relatie dus meestal alleen)
Droppie gaat nu om 22:30 voor het laatst naar buiten toe, maar merk aan hem dat hij dan eigenlijk best wel moe is en geen zin meer heeft
Hij red het makkelijk tot 7:00 in de ochtend (dan gaat mijn wekker namelijk)
In het weekend slaapt hij met gemak tot 9:00 uit

Zou ik droppie ook een uur eerder gewoon al kunnen uitlaten?
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Als je 't nu iedere paar dagen met een kwartiertje vervroegt, dan zie je vanzelf of hij 't redt.
femke1982
Snuffelneus
Snuffelneus

Ik heb op dit moment een longontsteking en ben gewoon zelf ook doodmoe aan het eind van de dag dus iets eerder naar bed zou wel heel fijn zijn
Maar dat is dus af te raden om gelijk een uur langer te doen
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Uitproberen kan geen kwaad lijkt me, misschien moet je dweilen als 'ie 't niet redt.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

laat ie het horen als ie moet? Ik heb het idee dat zodra de lichten uitgaan en ik naar bed ga, pom ook gaat slapen. En dan dus ook niet meer gaat drinken oid. Ik hoor haar nooit bewegen in de bench 'savonds, en ik slaap met alle tussendeuren open. In de ochtend hoor ik haar wel, als ze merkt dat ik wakker ben. Ik zou gewoon lekker een uurtje vroeger op bed gaan :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Ik zou het ook uitproberen, JC gaat de laatste dagen om even voor 22.00uur zelf haar bench in om te slapen, dus ik laat haar nu kort van te voren nog even plassen en dan slaapt ze door tot 7uur.

Ik wachtte eerst tot 23.00uur met uitlaten, maar dat was voor JC schijnbaar niet meer nodig :)

JC meld zich wel als ze iets zou moeten, als Droppie dat ook doet, dan lijkt het me helemaal geen probleem om te proberen.

Beterschap !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Gewoon proberen, in het ergste geval moet je er wat vroeger uit omdat hij aangeeft te moeten plassen.

Ik ga over het algemeen vroeg naar bed, en als ik een pup heb rek ik het ook zo snel mogelijk op
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Zoals de anderen ook zeggen zou lekker uurtje eerder naar bed gaan en kijken hoe het gaat.

(Even off. topic woon je in de buurt van de school De gantel? Daar kwam ik namelijk laatst een lab pup tegen die droppie heet zou wel heel toevallig zijn ;-))
femke1982
Snuffelneus
Snuffelneus

haha ja daar woon ik idd vlakbij haha dat is grappig.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Is het gelukt om te verschuiven?
Plaats reactie