Eerder de laatste uitlaat beurt
-
- Snuffelneus
Eerder de laatste uitlaat beurt
Ik heb een vraagje
Droppie is nu 15,5 week jong
En is in principe helemaal zindelijk ( hij gaat nu gemiddeld 5a 6 keer uit op een dag) Droppie doet ook niks meer in huis
Maar ik zou graag eerder naar mijn bed willen (Heb een lat-relatie dus meestal alleen)
Droppie gaat nu om 22:30 voor het laatst naar buiten toe, maar merk aan hem dat hij dan eigenlijk best wel moe is en geen zin meer heeft
Hij red het makkelijk tot 7:00 in de ochtend (dan gaat mijn wekker namelijk)
In het weekend slaapt hij met gemak tot 9:00 uit
Zou ik droppie ook een uur eerder gewoon al kunnen uitlaten?
Droppie is nu 15,5 week jong
En is in principe helemaal zindelijk ( hij gaat nu gemiddeld 5a 6 keer uit op een dag) Droppie doet ook niks meer in huis
Maar ik zou graag eerder naar mijn bed willen (Heb een lat-relatie dus meestal alleen)
Droppie gaat nu om 22:30 voor het laatst naar buiten toe, maar merk aan hem dat hij dan eigenlijk best wel moe is en geen zin meer heeft
Hij red het makkelijk tot 7:00 in de ochtend (dan gaat mijn wekker namelijk)
In het weekend slaapt hij met gemak tot 9:00 uit
Zou ik droppie ook een uur eerder gewoon al kunnen uitlaten?
-
- Speurneus
- Contacteer:
laat ie het horen als ie moet? Ik heb het idee dat zodra de lichten uitgaan en ik naar bed ga, pom ook gaat slapen. En dan dus ook niet meer gaat drinken oid. Ik hoor haar nooit bewegen in de bench 'savonds, en ik slaap met alle tussendeuren open. In de ochtend hoor ik haar wel, als ze merkt dat ik wakker ben. Ik zou gewoon lekker een uurtje vroeger op bed gaan 

-
- Speurneus
Ik zou het ook uitproberen, JC gaat de laatste dagen om even voor 22.00uur zelf haar bench in om te slapen, dus ik laat haar nu kort van te voren nog even plassen en dan slaapt ze door tot 7uur.
Ik wachtte eerst tot 23.00uur met uitlaten, maar dat was voor JC schijnbaar niet meer nodig
JC meld zich wel als ze iets zou moeten, als Droppie dat ook doet, dan lijkt het me helemaal geen probleem om te proberen.
Beterschap !
Ik wachtte eerst tot 23.00uur met uitlaten, maar dat was voor JC schijnbaar niet meer nodig

JC meld zich wel als ze iets zou moeten, als Droppie dat ook doet, dan lijkt het me helemaal geen probleem om te proberen.
Beterschap !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Hele grote hondenneus