Lana is nu 1 jaar en 2 maanden en altijd heel erg rustig, ook altijd geweest.
Sinds dat ze 9 maanden was hebben wij haar bench verruild voor een stoere bank om op te liggen en dit ging supergoed.
Meestal gaat ze overal met mij mee naartoe, ook naar het werk, maar een enkele keer moet ze toch weleens thuis blijven een paar uurtjes. Ook hiermee NOOIT problemen gehad.
Nu is ze sinds een aantal weken wel wat aan het veranderen, ten eerste lijkt ze wat waakser te worden, dit vind ik overigens helemaal niet erg, ik ben er zelfs blij mee.
Maar ten tweede, en dit vind ik wel heel erg. Ze begint spulletjes te slopen.
Ze haalt alles wat los in de woonkamer ligt, of het nu op een tafel naast de bank ligt of op de grond, dat maakt niet uit, zodra ze erbij kan, pakt ze het en maakt het stuk.
Inmiddels is al heel wat speelgoed van de kinderen gesloopt, maar ook de afstandsbediening ligt nu in 1000 stukjes, boeken worden verrscheurd, noem maar op.
Van de week was ze heel braaf een aantal uurtjes thuis geweest. Niks stuk gemaakt, dus ik helemaal blij, maar savonds ga ik de kids in bad doen, kom na een kwartiertje weer beneden, heeft ze weer een boek van de bank gepakt
Dus ze doet het niet alleen als wij niet thuis zijn.
Speelgoed van haarzelf ligt, nog steeds ongeschonden, door de woonkamer verspreid.
Weet iemand wat dit gedrag zou kunnen veroorzaken?
Is het mogelijk dat mevrouw "volwassen" begint te worden? En nog belangrijker gaat dit vanzelf over?
Schoentjes voor sinterklaas worden nu maar op de kast gezet, of ik moet de bench weer tevoorschijn gaan halen.....