Voordat wij Lola hadden,hadden we een jack russel,die je dus echt de hele dag moest entertainen. Lola daarintegen is 8 maanden en in huis zo rustig en braaf! Ze wil alles voor je doen als je het vraagt,maar kan ook gerust heerlijk lui liggen slapen.
Aangezien dit een totaal ander soort hond is,vraag ik me soms af of ik het wel goed doe!
Ze wordt 4 x per dag uitgelaten,waarvan 2x lang en 2x kort. Daarnaast probeer ik in huis ook nog wat oefeningetje te doen,maar ik moet er aan wennen dat ze ook gewoon rustig kan liggen. Ik vraag me soms af of ik wel genoeg met haar doe,omdat ze zo gemakkelijk is. Ik vind dit heel fijn,maar wil haar absoluut niet tekort doen.
Daarnaast is ze ook snachts zo rustig en wacht ze smorgens geduldig tot wij beneden komen. We laten haar meestal om 22u uit en zijn dan om 06.30 weer op en gaan dan meteen lopen met haar.
Ik hoor zo vaak van drukke labradors,maar Lola is dat juist helemaal niet. Ze kan wel heerlijk spelen en buiten rennen,maar in huis is ze zooo rustig!
Wat zijn jullie ervaringen? Hoe lang kan jullie hond de plas ophouden? En zijn jullie labradors ook zo braaf?
Ik kan niet omschrijven hoe blij ik met haar ben! Omdat ze bij haar vorige eigenaren weinig aandacht heeft gehad,wil ik haar absoluut niets tekort doen!