Nieuwe hoektand al door melktand zit er nog
-
flamingo
- Kleine hondenneus

Nieuwe hoektand al door melktand zit er nog
Ik hou regelmatig in de gaten hoe het gaat met het wisselen van de tanden van mijn pup Billy. Ik ok dat hij redelijk uitgewisseld is, want vind geen kiezen meer in huis. Maar nu mijn vraag: sinds 2 weken zijn zijn hoektanden door. In zijn onderkaak zijn de melktanden er netjes uitgegaan vlak nadat de grote hoektanden door waren. Maar in zijn bovenkaak is dit helaas niet het geval. Beide grote hoektanden zijn al door en de melkhoektanden zitten nog heel erg vast. Ik vroeg mij af hoelang kan nog aankijken voordat ik contact met de dierenarts op moet gaan nemen voor het eventeel verwijdern ervan.
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hou het goed in de gaten .... Bij Kay hebben we de hoektand operatief moeten laten weghalen, want zijn melk hoektand bleef gewoon vast zitten met zijn nieuwe hoektand ernaast
Maar ik hoop dat je geluk hebt, en dat de linker er ook snel vanzelf uit gaat !!
Maar ik hoop dat je geluk hebt, en dat de linker er ook snel vanzelf uit gaat !!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
flamingo
- Kleine hondenneus

Net weer gekeken in zijn bekkie en de andere hoektand is ook verdwenen. Of het nou komt dat hij vanmiddag met mijn buurjongentje aan het touwtrekken is geweest of er spontaan uitgevallen is weet ik niet. Maar ben blij dat hij eruit is.
Volgens mij is hij nu helemaal klaar met wisselen. Kleine jongentjes worden groot!
Volgens mij is hij nu helemaal klaar met wisselen. Kleine jongentjes worden groot!