Ik zie door de bomen het bos niet meer; verzekeringen

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Frederique
Snuffelneus
Snuffelneus

Ik zie door de bomen het bos niet meer; verzekeringen

Ongelezen bericht door Frederique »

Beste allemaal,

Kunnen jullie me asjeblieft helpen.. over 3weken komt ons (nog) kleine hummeltje Finn en ik wil hem graag verzekeren.
Nu heb ik uit alle verzekeringen er 2 kunnen vinden die zowiezo ED en HD behandelen mocht het nodig zijn. Ohra Topverzekering of Proteq basispakket.
Ik heb de polisvoorwaarden gelezen maar ik kom er toch niet helemaal uit, ze lijken vrijwel hetzelfde maar de kosten zijn zo verschillend. Ook op internet heeft iedereen zijn goede
verhalen maar vooral ook hele slechte verhalen.. bij beide verzekeringen.

Groetjes Frederique
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer; verzekeringen

Ongelezen bericht door Lien »

pas op voor de Ohra!

viewtopic.php?f=17&t=82557" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Desdemona »

Proteq niet doen!!!! Vergoed na een x periode chronische medicijnen niet meer, tevens vergoeden ze slechts 125 euro fysio, en als jij ED vergoeding belangrijk vind is dit wel een fijn iets als je wilt revalideren.
Ik zit zelf bij Petplan, en was niet zo bang voor de ED operaties, heb dr twee gehad, dat heb ik uit eigen zak moeten betalen maar dat was een lachertje. , medicijnen, onderzoeken naar de kreupelheid, fysio, osthepaat, acupunctuur (Heeft in totaal 7000 euro gekost) heb ik allemaal maar dan ook echt allemaal vergoed gekregen zonder morren.

Veel verzekeringen vergoeden maar één onderzoek naar ED, en laat die aandoening nu 9 van de 10 keer niet in een keer op te sporen zijn, en al helemaal niet met een foto. Dus daar heb je gewoon geen bal aan.

Alleen een botscan sluit dit uit. En dat wordt 9 van de 10 keer ook niet vergoed....(kosten 600 euro)

Goed de kleine lettertjes lezen. En staar je niet blind op een premie.
Wimbo
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Wimbo »

Ik heb een poosje geleden dezelfde vraag gesteld en - als je in goeden doen bent financieel - er inmiddels wel achter dat je e.e.a. beter zelf kunt betalen. (Tja, is natuurlijk makkelijk gezegd met een rekening van 25 €. Als de rekening naar de 4000 en meer gaat dan ga je wel even achter je oor krabben denk ik...) Keuzes, keuzes...
La, la, la, Labrador!!
Frederique
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Frederique »

Bedankt voor jullie reacties, bood een verzekering maar gewoon eens een volledig pakket.. maarja dan kan ii nog lang blijven dromen denk ik haha.
Ik ga nog maar eens de polisvoorwaarden naast elkaar leggen en dan maar de knoop doorhakken.
Fijne dag allemaal
Plaats reactie