Kan een hond neerslachtig zijn?? Lijkt of Diezel dat met tijd en wijle is. Na het overlijden van Kira vind ik Diezel een stuk rustiger geworden.
In sommige opzichten wel lekker, maar ik mis ook wel het een en ander van hem. Dat vrolijke en gekke gedrag van hem.
Maandag ochtend lag ie helemaal opgerold in een hoekje bij de kast, waar hij echt nooit ligt. De mand heeft wel een klein stukje er vandaan gestaan waar Kira altijd in lag. Vanmorgen toen het baasje naar zijn werk ging lag hij ook helemaal opgerold in de bench. Hij was uitgelaten en had gegeten. Maar het lijkt zo zielig
Ik weet van mezelf dat ik soms ook minder vrolijk naar hem toe ben, dan toen Kira er nog was. Ligt ook aan mijn humeuer. Ik mis haar ook nog heel erg. Op een of ander manier kan ik hem niet echt geven wat ik Kira gaf.En ik voel me daar schuldig over. Ik speel wel met hem en knuffel en stoei met hem. Of doe een zoek spelletjes. Maar heel enthousiast ben ik niet.
Zou hij merken dat ik Kira nog vaak mis?
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven wat ik hier aan kan doen. Zit ook wel te denken om er een hondje bij te nemen. Dan kan hij ook weer wat meer spelen. Ook in huis.
Groetjes van Corine