Groeispurt
-
Captain Jack
- Kleine hondenneus

Groeispurt
Wanneer de Captain van de woonkamer naar de keuken loopt, loopt hij altijd onder 1 bepaalde stoel. Geen idee waarom, maar je MOET blijkbaar langs daar
. Gisterenochtend ging dat nog vlot. Gisterenavond spurt hij weer vrolijk onder de stoel en *BOENK* met z'n kop ertegen.
. Wat een verschil dat een paar uur kan maken, nu bukt hij dus maar wat sinds vandaag als hij onder de stoel loopt
. En ik maak voor de 3de keer op 3 dagen z'n halsbandje maar weer wat groter.
Groetjes, An en Captain Jack

-
corretje
- Hele grote hondenneus

Re: Groeispurt
Zo... dan groeit de Captain wel hard zeg!! Hoezo zijn ze snel groot. Geniet ervan nu hij nog klein is.
-
roef
- Speurneus

zo herkenbaar! 3 x knipperen met je ogen en ze zijn alweer groot
gelukkig blijven ze wel net zo lief en worden alleen maar liever.
gelukkig blijven ze wel net zo lief en worden alleen maar liever.
- Milou
- Grote hondenneus

Heel herkenbaar.
Ik heb voor Youp al gedacht aan minder voeren, groeiremmers, een stukje van zijn pootjes zagen en alle andere oplossingen die hem kleiner houden. Maar het wordt gewoon een bak beest. Hij is 15 en halve week en weegt 16,5 kg. Pffff.....
Gelukkig vind ik volwassen labs leuker dan pups, maar ik geniet super van deze puppytijd! (niet dat ik pups niet leuk vind!!!)
Ik heb voor Youp al gedacht aan minder voeren, groeiremmers, een stukje van zijn pootjes zagen en alle andere oplossingen die hem kleiner houden. Maar het wordt gewoon een bak beest. Hij is 15 en halve week en weegt 16,5 kg. Pffff.....
Gelukkig vind ik volwassen labs leuker dan pups, maar ik geniet super van deze puppytijd! (niet dat ik pups niet leuk vind!!!)

-
Captain Jack
- Kleine hondenneus

Hij is nu 11 weken en 11 kilo
. Ikzelf ben ook gekker op volwassen labs dan op pups. Pups zijn eigenlijk soms kleine terroristen vind ik haha
.
Groetjes, An en Captain Jack