onze tuin komt uit op een zandweg tussen de velden. Als je daar met de hond loopt heb je dus aan 1 kant velden en aan de andere kant de tuintjes van onze straat. Vanochtend ging mijn man na zijn nachtshift even een rondje doen met de Captain hierachter. (Slaapt hij erna weer even en hoef ik niet uit mijn bed

.) Een paar huizen verder woont een familie die op een paar jaar tijd al aan hond 6? 7? toe zijn. Halen telkens een pup of asielhond en na een paar maanden moet die weer weg wegens vervelend... . Iig Sam loopt dus gezellig met de captain te wandelen richting kippetjes (dat is op 5 minuutjes lopen en Captain is gek op de kippetjes

) en hij komt voorbij het huis van die mensen en die hun omheining achteraan zijn gewoon paletten recht gezet. Nu zat dus hun hond in de tuin. kruising Stafford en nog iets?? en die loopt dus de paletten om en loopt holderdebolder de Captain omver en die deed een serie tuimelingen

. Arme pup was doodsbang, staart tussen zijn poten en piepen en die andere hond maar op hem aan't springen alsof het een piepspeeltje was

. Baasjes niet te bespeuren dus daar stond Sam

. Hij heeft dan maar de Captain opgepakt, want die arme pup werd helemaal vertrappeld, is terug gelopen naar dat huis met die stafford al springend naar hem en is beginnen brullen of ze aub uit hun bed konden komen om hun hond te komen vangen. Komen ze al zuchtend buiten, krijgt die hond wat klop

(precies of 't is dat arme beest zijn schuld). Iig Sam loopt weer verder 2 minuten erna....ja hoor hond weer uitgebroken en weer bovenop de Captain

. Sam dus weer terug en die mens een standje gegeven en dan is Sam maar ergens anders gaan wandelen. Nu hoop ik maar dat de Captain er geen blijvende angst aan overhoudt

. En tja wat nu? Niet meer wandelen achter ons? terwijl net die route 1 van de redenen is dat we hier wonen?

. Wat zouden jullie nu doen? 'K weet het even niet zo goed, want 'k wil absoluut niet dat dit nog is voorvalt natuurlijk.