Maar nu, nu ga ik weer verhuizen naar een groter huis en ben ik meer thuis. Helaas heeft mijn moeder last van het 'lege nest'syndroom nadat mijn zus en ik uit huis waren en haar steun en toeverlaat is Tygo. Dus helaas ik krijg hem niet meer terug. Daarnaast is Tygo inmiddels ook een dagje ouder en helemaal verknocht aan mijn moeder.
Na veel overleg met mijn vriend hebben we besloten zelf een pup te nemen, een blonde lab is altijd al mijn droom geweest. Ik dacht laat ik eens contact opnemen met de fokker van Tygo , of ze komend jaar blonde pups verwacht. Tot mijn grote verbazing kreeg ik terug 'net geboren, 3 reutjes en 4 teefjes' reutje nog beschikbaar. Oef... dat is snel. Beetje ongelukkig timing voor ons, als de pup weg mag krijgen we ook de sleutel van ons huis, maar gelukkig wil mijn moeder de eerste 2-3 weken ook wel oppassen. Ik hoefde het geeneens te vragen, ik liet alleen het berichtje zien van de fokker en ze schreeuwde al JA IS GOED BRENG MAAR! en zo is het dat wij eind september een pup krijgen. Gisteren mocht ik kijken naar de pup, ik ben verkocht
Nu komt het lastigste deel, het bedenken van een naam...