We liepen lekker te wandelen en kwamen een stel tegen met ieder een hond aan de riem. De een een soort Jack Russel en de ander met een stafford
Op een afstandje hoor ik de man al tegen de safford zeggen: Zullen we eens rustig gaan kijken bij dat labje ??
( ben zelf niet echt fan van honden laten kennismaken aan de lijn, maar vooruit )
Echter vlakbij gekomen kwam eerst de Jack russel waarop die man al heel hard NEE riep. Maar de Jack Russel snauwde naar Chester. Niets aan de hand verder en liep verder
Echter in eerste instantie zei die man :" ja nu is het klaar " wat ik niet snapte .. ( later wel )
Chester loopt richting de Stafford waarop die man zegt :" ok laten we het even proberen" op het moment dat Chester in de buurt komt vliegt de Stafford hem aan
Hij kwam even bij mij checken of Chester niets had.. En we raakten aan de praat. HIj baalde ontzettend en zei dat dit de druppel was... dat de stafford weg moest. Hij vertelde dat het een lieve hond was, maar zodra de andere ( die kleine noemde hij hem ) grauwde naar een andere hond was het mis.Dan zag de Stafford die andere hond als DE vijand en viel aan. Hij zei dat als hij hem zijn gang liet gaan hij een andere hond echt doodbijt. Gezegt dat ik vooral ook schrok dat hij HEM als baas aanviel Dat beaamde hij zegt hem ook echt niet de baas te zijn ( die man was 2 bij 2 )
De stafford nog niet eens volwassen.. Hij zei ook dat het hem echt wel verdriet deed, maar hij niet durft te wachten tot een keer echt mis gaat...
ben echt wel onder de indruk van het verhaal eigenlijk.