Sinds een paar dagen slaapt Guus erg veel, als we terug komen uit het bos, heeft ie niks meer te missen, in het bos doet ie z'n ding, als we een andere hond tegen komen dan speelt ie er mee, is zo leuk om te zien, dat hij ervan geniet. Dus genieten wij daar ook van.
Vandaag heeft ie om acht uur z'n brokken gehad, negen uur even een kleine ronde, en om elf uur zijn we naar het veld gegaan van de hondenvereniging(grootte voetbalveld) en daar hebben we met de bal gespeeld en met de stok. Ik heb dat gedaan zodat ie al de geuren kent voor wanneer we naar de training mogen. Vervolgens zijn we nog even naar het bos gegaan, half uurtje gewandeld.
Nu ligt hij al vanaf half een in de bench, is wel even wakker geweest toen we gingen eten, maar ligt nu alweer voor pampus.
Gisteravond is ie rond zeven even in de bench gegaan, zodat wij de kids rustig in bed konden leggen, hij is heel erg van het achtervolgen, hihihi wel schattig maar niet altijd handig, hij moest dus een kwartiertje in de bench. Vervolgens gaat de bench open, komt ie even snuffelen en vervolgens kruipt hij de rest van de avond in de bench. De deur staat dan gewoon open, dus hij kan er dan uit wanneer hij wil, maar is dit normaal dat hij zoveel slaapt?/rust?
Guus slaapt veel
-
- Speurneus
Re: Guus slaapt veel
hou oud is Guus ook weer ?
Zo lang hij verder niet ziek oogt en niet suf is heeft hij gewoon zijn rust nodig denk ik.
Zo lang hij verder niet ziek oogt en niet suf is heeft hij gewoon zijn rust nodig denk ik.
-
- Hele grote hondenneus
Re: Guus slaapt veel
Als hij verder niet lusteloos is is het niet erg. Maar als hij niet wilt eten/drinken of spelen dan zou ik me zorgen maken. Maar als hij nog jong is geeft ie zelf aan dat hij rust wilt en zoekt. Niet verkeerd toch....