sinds 1 jaar ben ik trotse eigenaar van een prachtige labrador teef .
ik ben opgegroeid met labradors dus de keuze was voor mij niet zo moeilijk haha.
Nu zijn mij wel wat rare dingen opgevallen in verloop van het opgroeien, wat ik niet kan plaatsen en de dierenarts mij ook geen duidelijke antwoorden geeft behalve zalfje hier zalfje daar...
nu hoop ik via deze weg wat meer info te verkrijgen.
- als ze lekker in de zon gaat leggen, zwellen haar ogen op, heel raar ,als ik het daarna koel zakt het direct weer af.
- sinds nu 2 maanden bijna heeft ze een kale plek op haar voorhoofd, volgens de dierenarts is ze gestoken door een insect. maar ik geloof niet dat het dat is , maar nu krijgt ze dus een 2e

- vorige week gebeurde er iets heel raars, ze lag naast me te slapen net 5 min ofzo, en opeens maakte ze een geluid als of haar neus en keel dicht geknepen waren, ze stond drekt op om weg te lopen, ik had me handen onder haar zodat ik der kon voelen omdat het donker was, en door middel daarvan voelde ik ook dat ze weg zakte.
in paniek riep ik mijn vriend, die er gelukkig direct aan kwam gevlogen. snel het licht aangedaan en haar bek open gedaan om te kijken , en toen was het opeens over.
we zijn ons helemaal rot geschrokken, en kunnen ook geen aanleiding vinden van wat het nou geweest is, duurde ong 15 sec en toen was het over.
Mijn vriend denkt dat misschien haar tong in naar achteren is gezakt. maar heb hier zelf nog nooit van gehoord.
Ik hoop dat iemand iets herkent
iedergeval bedankt !