Na jaren het over een hond gehad te hebben is het nu eindelijk zo ver...rond 20 mei komt er een bruine dame bij ons wonen
Het is wel een lange weg geworden maar het zal het wachten hopelijk meer dan waard zijn!!
Na enig uitzoekwerk welke fokker etc...hadden we ons op een wachtlijst geplaatst bij een leuke fokker, dit is helaas niks geworden...wij willen graag een bruin teefje en in het nest wat uit bruin en zwart bestond waren maar 2 bruine dames en deze waren al voorzien!
Was even een teleurstelling voor ons...maar de pups zijn goed terecht bij hun baasjes en dat is toch het belangrijkste!!
Toen weer een opnieuw een zoektocht en jawel weer een leuke vriendelijke betrokken fokker gevonden!
Waar we inmiddels al langs zijn geweest en het voelde heel erg goed! Er is een bruine dame voor ons beschikbaar...het zijn er 2 en daar maakt de fokster in overleg met ons een keuze uit!
Dit vinden we zelf heel fijn....want hoe kun je nu kiezen tussen 9 van die mollige wollige pups....
We zijn er nu al klaar voor...riem hangt in de gang/bench staat in de woonkamer /etens en waterbak staan ook te pronken en speelgoed genoeg voor de eerst komende jaren! Las hier op het forum over een ehbokit...daar moet ik nog even voor op pad!
En als er nog handige suggesties zijn....altijd welkom
Nu moeten we het de komende weken nog even doen met de voorpret....ik lees me suf
8 mei mogen we weer naar de fokker ditmaal met kids en kunnen we alvast van het grut gaan genieten....ben erg benieuwd hoe ze gegroeid zijn.....
Nou het is een heel verhaal geworden.....
Oja...ze gaat Fenna heten.....
Groetjes,
Patricia