Hallo,
Een tijdje terug had ik een vraagje...maar Door de titel viel die niet zo op denk ik.
Wij zijn bezig met oriënteren in een labrador voor en nadelen mbt gezondheid etc
Gladde vloeren is voor een pup niet goed. Maar nu heb ik plavuizen / stenen die iets gebobbeld zijn en in wildverband liggen (4 verschillende maten).
Is dit dan nog te glad??
Ja ik wil niet het op mn geweten hebben dat mn toekomstige pup later last krijgt van z'n gewrichten Door mijn vloer.
Zelf vind ik mn vloer niet echt glad maar toch...Tis geen vloerbedekking
Alvast bedankt voor het reageren
Liefs renate
Is een plavuizen vloer gelegd in wildverband ook te glad?
-
moppie79
- Snuffelneus

-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Re: Is een plavuizen vloer gelegd in wildverband ook te glad
Tja moeilijk om te oordelen. Als je het goed wilt doen, zou je wat kleden in het loopgedeelte kunnen leggen.
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
+1Netty schreef: Tja moeilijk om te oordelen. Als je het goed wilt doen, zou je wat kleden in het loopgedeelte kunnen leggen.
Wij hadden in ons oude huis plavuizen die vrij stroef waren, maar daar hebben we toen wel kleden eroverheen gedaan omdat ze te vaak uitgleden.
In dit huis hebben we hele stroeve plavuizen, en de honden glijden hier niet op uit (al is het een kriem om schoon te maken haha).
Dus hier liggen nu geen kleden over de plavuizen.
Echter zijn er zat plavuizen die alsnog erg glad zijn. Wat je kunt proberen is het aankijken, en gaat je pup regelmatig in de Bambi houding dan kun je alsnog kleden eroverheen leggen.
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
moppie79
- Snuffelneus

Bedankt netty en kay