Eerste loopsheid en opgezette tepels

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Teigetje
Snuffelneus
Snuffelneus

Eerste loopsheid en opgezette tepels

Ongelezen bericht door Teigetje »

Vandaag de langverwachte eerste loopsheid van Choco, ze is 14 maanden. Nu zag ik dat haar tepels enorm gezwollen zijn maar ik lees eigenlijk alleen maar dat dit aan het einde van de loopsheid is of bij schijnzwangerschap, maar zover zijn we (volgens mij?!) nog niet...

Nu vraag ik me af: Zou ze al verder in de loopsheid zijn? Als dat het geval is heeft ze een week of 2 geleden nog met een labradoodle mannetje gespeeld. Ik heb geen "dekking" waargenomen, kun je zoiets missen en zou ze dan zwanger zijn?

Qua gedrag is ze niet te harden, chagrijnig, continue blaffen en ze volgt me op de voet. Ze is ook "snauwerig" naar de kinderen toe... Hoort dit gedrag bij een loopsheid?
Choco 12/05/2014
Afbeelding
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: Eerste loopsheid en opgezette tepels

Ongelezen bericht door Romke »

Heb je vandaag voor het eerst bloed gezien?
Teigetje
Snuffelneus
Snuffelneus

Re: Eerste loopsheid en opgezette tepels

Ongelezen bericht door Teigetje »

Inderdaad vandaag voor het eerst bloed gezien. Maar een paar weken terug lag er ook bloed in de gang. Volgens mij afkomstig van haar poot, maar kon verder geen wondje ontdekken. Ik heb toen ook gekeken of ze loops zou kunnen zijn, maar alles was schoon. Maar nu is ook weer alles schoon, maar ligt er wel een spoortje bloed van waar ze heeft gelegen. Vandaar dat ik nu ga twijfelen...
Choco 12/05/2014
Afbeelding
Plaats reactie