Wij krijgen volgende week onze pup; een bruin reutje "Balou"
Nu moeten we alleen nog een voerbak kopen. Ik heb wel eens gehoord dat voor grotere hondenrassen een voerbak op standaard beter is.
Weet iemand of deze ook al voor pups te gebruiken zijn, of kan ik beter eerst kleine bakjes kopen?
Ik heb bij de action 2 hele leuke honden bakjes gekocht voor het begin. Ook heb ik alvast een standaard met 2 grote bakken gekocht. Ik denk dat die bakken in het begin nog echt te groot zijn maar ik zie het wel. Die kleine bakjes aren 70 cent per stuk dus ach;-)
Diego,RiJan Rangers Macintosh ,geboren 28 Oktober 2015
Ze kunnen al heel snel uit bakken op een standaard eten. Dit was nog voordat de pups naar de nieuwe eigenaren gingen.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Ik weet dat dit topic al een beetje oud is, toch wil ik even mijn ervaring delen.
Ik had/heb ook altijd een in hoogte verstelbare voerstandaard gekocht maar dan met een "platte vloerplaat". Mijn argumentatie hiervoor was dat de hond zijn of haar poot niet stoot en wanneer nodig er zelfs zijn of haren poten op kan zetten. Daarbij komt ook dat het geheel ook ietsie makkelijker is schoon te maken.