Nou kan ik nergens een programma van die dag vinden.
Zou iemand me kunnen vertellen hoe laat het begint en eindigt en hoe het programma eruit ziet (dus welke "shows" wanneer)?
Verder ben ik me de afgelopen tijd aan het inlezen en ook op de sites van fokkers aan het kijken.
ik gebruik hiervoor de fokkers startpagina en ook kijk ik op de sites van de nlv en lkn bij dek- en geboorteberichten.
Nu vallen me een aantal dingen op en hopelijk kunnen jullie wat duidelijkheid geven.
Ik zag dat sommige sites van fokkers niet zijn bijgewerkt, sommige een jaar en andere meerdere jaren.
Het niet bijwerken van de site doet een beetje vermoeden (bij mij dan) dat er geen activiteit is voor pupkopers op dat moment.
Het nodigt niet uit om toch contact op te nemen.
Dit kan natuurlijk maar via andere wegen zag ik dan wel dat er bij deze fokkers een nest geboren was en werden daar ook nog pups aangeboden (http://markt.labradorpagina.nl/ en https://www.facebook.com/labrador.startpagina/).
Dit verwarde me wat en ik vroeg me af of ik wel op de goede plekken aan het kijken ben

Daarnaast zag ik dat er ook fokkers genoemd werden op de site van de nlv die niet op de startpagina werden genoemd .
En waar ik bij zeker 1 fokker de laatste tijd, kort op elkaar, al meerdere nestjes heb gezien (ook niet op eigen website).
Het doet vermoeden dat ze dus wel verbonden zijn aan een rasverening maar wel veel nestjes hebben (van verschillende moeder honden).
Door dit laatste zou ik me kunnen voorstellen dat de reden is dat ze niet op de startpagina staan maar waarom zijn ze dan nog wel lid van een rasvereniging?
Dit is trouwens absoluut geen kritiek op de mensen die niet meer actief zijn op hun websites want ik begrijp dat het bijhouden ook behoorlijk wat tijd kan kosten die ze liever aan hun honden besteden.
Maar voordat ik met iemand contact ga opnemen wil ik wel een beetje een beeld van een fokker hebben en dan is een website heel prettig.
Aangezien we over een paar maanden graag een pup in huis zouden willen hebben is het nu toch wel een beetje tijd om contacten te gaan leggen en ik merk dat ik soms een beetje verdwaal in de online labrador wereld

Of zit ik gewoon heel moeilijk te doen