Terra naar het bos

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

yari schreef:Wat moet dat idd eng voor je zijn, maar toch wel weer heerlijk om haar eindelijk weer eens een beetje te kunnen laten genieten. En dat dankbare koppie... :verliefd1:
Maar oei, ze ziet er idd niet al te best uit nee, de bespiering is helemaal weg en haar vacht.... :(
Maar hopelijk komt dat ook weer goed nu ze weer meer kan gaan bewegen.
Nee, ik weet het, ze ziet er niet goed uit :-( D'r vacht is echt een ramp en ze is ook zo iel geworden.. Dat is ook de reden dat we nu hebben gezegd, dat het genoeg is zo.. Voorlopig geen behandelingen meer, maar echt weer zorgen dat het in het koppie goed gaat met haar..
We zijn flink aan het wandelen, flink tempo al een tijdje erin. Gelukkig gaat dat nog steeds goed, zelfs op de terugweg heeft ze nog steeds een mooi tempo.

Dat blije koppie doet een mens goed :-) Sowieso om haar weer in de modder te zien en op de terugweg zelf helemaal onder de modder te zitten.. :D

Hopelijk gaat het allemaal snel beter met mijn dame..
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Terra5 schreef:
yari schreef:Wat moet dat idd eng voor je zijn, maar toch wel weer heerlijk om haar eindelijk weer eens een beetje te kunnen laten genieten. En dat dankbare koppie... :verliefd1:
Maar oei, ze ziet er idd niet al te best uit nee, de bespiering is helemaal weg en haar vacht.... :(
Maar hopelijk komt dat ook weer goed nu ze weer meer kan gaan bewegen.
Nee, ik weet het, ze ziet er niet goed uit :-( D'r vacht is echt een ramp en ze is ook zo iel geworden.. Dat is ook de reden dat we nu hebben gezegd, dat het genoeg is zo.. Voorlopig geen behandelingen meer, maar echt weer zorgen dat het in het koppie goed gaat met haar..
We zijn flink aan het wandelen, flink tempo al een tijdje erin. Gelukkig gaat dat nog steeds goed, zelfs op de terugweg heeft ze nog steeds een mooi tempo.

Dat blije koppie doet een mens goed :-) Sowieso om haar weer in de modder te zien en op de terugweg zelf helemaal onder de modder te zitten.. :D

Hopelijk gaat het allemaal snel beter met mijn dame..
Ik kan het me levendig voorstellen idd en we zullen zien joh, waarschijnlijk ziet ze er binnen de korste keren weer een stuk beter uit, modderbaden zijn het geheim van een mooie huid/vacht van een lab hè?! :D
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:D OOohhh Terra dat was weer genieten!
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
roos

Ongelezen bericht door roos »

Wat fijn om deze foto's van haar te zien, ik hoop dat de stijgende lijn zich voortzet in haar herstel.
Wat heeft ze een lief koppie zeg :verliefd1:
Plaats reactie