Met andere woorden: Remi, Zoef en Kato!
De foto's zijn niet 'je van het'..beetje lastig als je alleen bent met 3 energieke hondjes..maar het was weer reuzegezellig met Remi erbij afgelopen week!!Helaas gaat ie morgen weer naar huis..
Hé..waar gaan we heen??
't Zal toch niet waar zijn dat dat kleine mormel ook meegaat!! (Uiteraard mag Zoef niet mee in de kattenbak, maar in een reisbench maar ach, voor de foto..haha..)
Samen op verkenning in het grote bos..
Je moet wel een beetje opschieten hoor!!
Pfff...moeten we weer zo nodig poseren..
NEE..ik geef die bal NIET af!!
Nou ja, dan houd hem lekker vast..
Duikuuuuuh!!
Remi lust er ook pap van..
Goed zooooooo!!!!!
Waar blijven jullie nouuuu???
He, eindelijk!
Remi laat zich weer eens op z'n kop zitten..
Kato slaat op de vlucht..
Nog even poseren in de tuin..
Met z'n 3tjes..leuk hoor, als ze alle 3 een andere kant op kijken..
En dan....dan moet de kleine in bad!
En daarna lekker samen een dutje doen..
En tutten met t vrouwtje..
Of andermans kong jatten..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Ik moest wel lachen om die foto's, vooral bij de eerste. Ik lees 3 namen en zie maar 2 honden, ik moest iets meer naar beneden scrollen. Het was een gezellige boel zo te zien.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Ja hé, maar ook een brutaaltje hoor!! Maar dat past wel bij ons..hahaha..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)