laat ik nu weten hoe ik via haar keukenraam naar binnenkom moest ik ook altijd als ik naar ayay kwam kijken, jij moet door het keukenraam werd er altijd naar me gegild door haar, en kijk nu komt het me van pas ik heb morgen 10 pupselssssssssss van mij alleennnnnnnnnnnn
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marron schreef: laat ik nu weten hoe ik via haar keukenraam naar binnenkom moest ik ook altijd als ik naar ayay kwam kijken, jij moet door het keukenraam werd er altijd naar me gegild door haar, en kijk nu komt het me van pas ik heb morgen 10 pupselssssssssss van mij alleennnnnnnnnnnn
hebbert!!! Hoe groot is dat keukenraam??
Als ik er niet doorheen pas kom ik wel via de schoorsteen.. verkleed als zwarte piet
Psst Es zullen wij samen gaan Zijn sneller bij Marijke dan Anita Delen we de opbrengst
Ga jij verkleed als sinterklaas, en ik als zwarte piet!!
Meestal komen die kado's brengen maar wij pakken het anders aan, wij nemen juist de kado's mee
lukt niet dames er zit een speciaal slot op dat raam, en ik ben de enigste die het open kan krijgen, en de schoorsteen succes, die is er niet
alles is voor mij alles is voor mij lalalalalalaaaaaaaaaa
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marron schreef: lukt niet dames er zit een speciaal slot op dat raam, en ik ben de enigste die het open kan krijgen, en de schoorsteen succes, die is er niet
alles is voor mij alles is voor mij lalalalalalaaaaaaaaaa
Ik vind wel een manier Ik ga dr eens een nachtje over slapen