weekendje weg, maar waarheen

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
annie_h112

weekendje weg, maar waarheen

Ongelezen bericht door annie_h112 »

Wij willen volgend weekend met de honden ergens naartoe. Zaterdag heen zondag terug. Het liefst geen 3 uur rijden want sémir houdt niet zo van autorijden. Wij zaten te denken aan de provincies, Noord-holland, Friesland, Flevoland, Utrecht of Texel.

Weet iemand een leuk adresje, waar je welkom bent met 2 honden?
roos

Ongelezen bericht door roos »

Ik zou het niet weten, maar ik ben onlangs op zoek geweest via google op Texel.
Dan krijg je genoeg te zien en er word bij de huisjes aangegeven of de honden welkom zijn of niet.
Dit zal je voor de andere provincies ook wel hebben :)

Lauwersoog vind ik op zich heel leuk met honden, je hebt daar een redelijk losloopgebied en met de hond aan de lijn heb je helemaal veel wandelgebied (bos)
Er is een soort bungalowpark wat tegen het losloopgebied aan ligt, weet even niet meer hoe het heet maar als je dit een optie vind kan ik het wel voor je opzoeken :)
Wij rijden daar vaak heen omdat wij hier in de buurt geen echt bos/watergebied hebben.
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

Al in het Labrador Reisbureau gesnuffeld? Allemaal plekjes waar je welkom bent met je hond...
Afbeelding Al smurfende, leert men!
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Op Texel mag je in de meeste huisjes twee honden meenemen.
Leuke huisjes te huur bij Kobeko.
annie_h112

bedankt voor de tips, ga even googlen op de tips.....labrador reisbureau heb ik al bij gekeken maar zag niet echt iets voor ons, is over het algemeen vrijdag heen en zondag terug we hebben maar 2 dagen weekend dus dat gaat helaas niet, maar we willen wel lekker genieten :)
maranoa

Ongelezen bericht door maranoa »

Hotel Bon Aparte in Lochem, je loopt zo het bos in.
http://www.hotelbonaparte.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
We zijn er jaren terug geweest met onze 2 honden, die waren van harte welkom. Ze mogen alleen niet mee in het restaurant.

Als je iets verder wilt rijden hebben wij zelf een leuke B&B in de Ardennen en bij ons zijn ze zeker welkom.

Veel plezier.
groetjes van Anneke
roos

Weet je al waar je heen wilt gaan?
Mijn dochter gaat wel eens naar Zandvoort, zij heeft daar een hotel gevonden waar de honden meemogen.
Is misschien ook een optie als je maar een nachtje wilt gaan :wink:
annie_h112

Het gaat waarschijnlijk niet door :(

Maar we houden de gegeven tips zeker in gedachten, ik hoop namelijk dat we dan het volgende weekend dat we vrij zijn kunnen gaan (over2 weken)

@ Roos weet je welk hotel dat is?
roos

annie_h112 schreef:Het gaat waarschijnlijk niet door :(

Maar we houden de gegeven tips zeker in gedachten, ik hoop namelijk dat we dan het volgende weekend dat we vrij zijn kunnen gaan (over2 weken)

@ Roos weet je welk hotel dat is?
Ik ga het voor je vragen :)
roos

Hier is het linkje van het hotel, over honden kan ik op de site niets vinden maar zij is daar toch echt met ze geweest.
Kan je misschien even bellen of mailen, mijn dochter vind het een goed hotel, zij is daar nu twee keer geweest en er positief over.

http://www.nh-hotels.nl/nh/nl/hotels/ne ... type=rates" onclick="window.open(this.href);return false;
annie_h112

roos schreef:Hier is het linkje van het hotel, over honden kan ik op de site niets vinden maar zij is daar toch echt met ze geweest.
Kan je misschien even bellen of mailen, mijn dochter vind het een goed hotel, zij is daar nu twee keer geweest en er positief over.

http://www.nh-hotels.nl/nh/nl/hotels/ne ... type=rates" onclick="window.open(this.href);return false;
super dank je wel!!

Voor het volgende weekend ga ik alle tips even met elkaar vergelijken en kijken wat ons wat lijkt en zal dit hotel even bellen. Bedankt :klasse:
Plaats reactie