Wat een leuke foto's staan er van jou in het blad van O&O deze uitgave! Gaaf dat je eraan meegwerkt hebt en je staat er superleuk op
Het onderzoek is wel interessant trouwens
In het clubblad van Losvast van de vakvereniging O&O (vakvereniging voor instrcuteurs van hondenscholen) staat een artikel ovedr het onderzoek van Lotte Groenendaal met betrekking tot stress bij werkhonden met als onderscheid geleidehonden en ADL honden. Lotte heeft http://www.dognature.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
OK, dan mag je me dus eens op de hoogte brengen . Is het misschien een verslag van het onderzoek tussen hulp- en geleidehonden? In dat geval weet ik dus waarover het gaat . Maar 't is omdat het onderzoek al een jaar of langer geleden is gebeurd, dat ik dus niet goed weet of het wel daarover gaat. In het andere geval, weet ik echt van niks.
Kun je de tekst en foto's inscannen?
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
het gaat over het afstudeerproject van stress bij geleidehonden ten opzichte van ADL honden. Het verloop en het nut van het later gaan plaatsen van geleidehonden dan de leeftijd die nu gehanteerd wordt
Wooow, geweldig! Het zou echt leuk zijn moest ik weten welke foto's gebruikt zijn! Verder heb ik volgens mij de gebruikte tekst hier liggen (tenminste: de versie die is doorgestuurd naar de redactie), maar ik ben niet zeker of ik het mag publiceren. Dat vraag ik even na!
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Ik zal mijn best doen de foto´s te beschrijven:
1. Een foto genomen op een treinperron, frontaal genomen, waar jij met Olly komt aanlopen. Het zijn winterfoto's want de bomen zijn kaal en jij hebt een gewatteerde jas aan.
2. Een fotootje dat Olly de bushalte aanduidt. Genomen in een straatje met lage huizen ergens in Belgie (zie ik aan de straat en de verkeersborden).
3. Een fotootje dat Olly jij om een obstakel heen leidt (een tijdelijk verkeersbord en een ijzeren plaat).
4. Een foto dat Olly jou van de stoep af leidt om een hekwerk heen.
Het artikel gaat over een onderzoek over stress bij geleidehonden en hulphonden.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
hoi Miske, ik zag je ook al lopen in het blaadje!
Goed van je dat je aan dit soort dingen mee werkt! Maakt weer een hoop inzichtelijk. En je staat er goed op hoor
groetjes, Karen