Omdat ik een hekel heb aan de feestdagen heb ik vandaag net zo lang gezocht op internet tot ik iets gevonden heb om naartoe te gaan met oud en nieuw. Ik ga samen met een vriendin, haar zus is uitgestrooid op Ameland. We gaan met 4 honden dus dat wordt een dolle boel. Ik heb er onwijs veel zin in. Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!
gats ik heb net iemand op msn die ook gaat doe je haar de hartelijke groetjes van me, en zeg maar dat de appelflappen zo weer opgewarmd kunnen worden als ze terug is
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
leuk, verkijk je alleen niet op de rust, er gaan ook veel vakantiegangers naartoe om juist de feestdagen te vieren, dus geheel vuurwerkloos zal het niet zijn, vergeet dat niet hoor.
Lekker hoor veel plezier!
Aan kerst heb ik geen hekel maar wel ontzettend aan oudjaar.
Daarom gaan wij dit jaar die week lekker naar Texel met Roos over het strand wandelen