Alweer 1 week oud...

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Deze zien er perfect uit! Ook Pebbles ziet er heel erg uit als een mooie mama :verliefd1:

Jammer van die 2 die overleden zijn, de natuur regelt zichzelf, maar wat een domper voor diegene die op de lijst stonden voor die pups :(
Groetjes Anca

Afbeelding
Sandra

Ongelezen bericht door Sandra »

Hoooooiii,

Nog 4 nachtjes slapen...en dan mogen wij Bo en zijn broertjes en zusjes bekijken en knuffelen.... :) !!

Heeeel veeeel zin in.

Hoe gaat het met jouw pupje?

De foto's zijn niet goed gelukt, en bijna het zelfde als de allereerste. Heb ze er dus niet opgezet, dinsdag gaan we vast hele leuke foto's maken!! :D
Sandra

Ongelezen bericht door Sandra »

Hoi Patricia,

morgen is het dan zover...de eerste keer kijken en knuffen..hoop dat ik kan slapen...ben onrustig!! haha

Uiteraard fotootjes maken dus die zal ik proberen er op te zetten morgen of woensdag.

Groetjes!
Jorinde
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorinde »

Heel veel plezier Sandra! Geniet ervan!
Groetjes Jorinde en :bruinpootje: van Brownie
Tesni

Ongelezen bericht door Tesni »

Sandra schreef:Hoi Patricia,

morgen is het dan zover...de eerste keer kijken en knuffen..hoop dat ik kan slapen...ben onrustig!! haha

Uiteraard fotootjes maken dus die zal ik proberen er op te zetten morgen of woensdag.

Groetjes!
OH Geweldig! Geniet ervan hoor. Lekker veel aan ze snuffelen want ze ruiken zo lekker. Heel veel plezier en ja veel foto's maken en snel hier neerzetten want ik ben superbenieuwd hoe je het hebt gehad.
Wij mogen a.s. zondag knuffelen!
Becky&Nero

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

ahhh wat een schatjes! :verliefd1: :verliefd1:
Plaats reactie