Jammer van die 2 die overleden zijn, de natuur regelt zichzelf, maar wat een domper voor diegene die op de lijst stonden voor die pups
Alweer 1 week oud...
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Sandra
Hoooooiii,
Nog 4 nachtjes slapen...en dan mogen wij Bo en zijn broertjes en zusjes bekijken en knuffelen....
!!
Heeeel veeeel zin in.
Hoe gaat het met jouw pupje?
De foto's zijn niet goed gelukt, en bijna het zelfde als de allereerste. Heb ze er dus niet opgezet, dinsdag gaan we vast hele leuke foto's maken!!
Nog 4 nachtjes slapen...en dan mogen wij Bo en zijn broertjes en zusjes bekijken en knuffelen....
Heeeel veeeel zin in.
Hoe gaat het met jouw pupje?
De foto's zijn niet goed gelukt, en bijna het zelfde als de allereerste. Heb ze er dus niet opgezet, dinsdag gaan we vast hele leuke foto's maken!!
-
Sandra
-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Tesni
OH Geweldig! Geniet ervan hoor. Lekker veel aan ze snuffelen want ze ruiken zo lekker. Heel veel plezier en ja veel foto's maken en snel hier neerzetten want ik ben superbenieuwd hoe je het hebt gehad.Sandra schreef:Hoi Patricia,
morgen is het dan zover...de eerste keer kijken en knuffen..hoop dat ik kan slapen...ben onrustig!! haha
Uiteraard fotootjes maken dus die zal ik proberen er op te zetten morgen of woensdag.
Groetjes!
Wij mogen a.s. zondag knuffelen!