UPDATE Roxy's grote avontuur (8 weken)
-
Sandra
-
Sandra
Oeps..ik lees nu net de rest van de reacties op je pupje.
Begrijp hieruit dat je ondanks de adviezen van de medeforummers toch de keus hebt gemaakt om een hondje te kopen zonder stamboom???
Het hondje kan er niks aan doen en zal net zo lief en schattig zijn als diegene met een stamboom. Maar idd hou je de broodfok wel in stand door, naar wat ik lees, zelfs je 2e pup daar vandaan te halen.
Ik hoop voor je dat je pup goed opgroeit en gezond blijft.
Begrijp hieruit dat je ondanks de adviezen van de medeforummers toch de keus hebt gemaakt om een hondje te kopen zonder stamboom???
Het hondje kan er niks aan doen en zal net zo lief en schattig zijn als diegene met een stamboom. Maar idd hou je de broodfok wel in stand door, naar wat ik lees, zelfs je 2e pup daar vandaan te halen.
Ik hoop voor je dat je pup goed opgroeit en gezond blijft.
-
Mariska en Bo
-
Miep
- Speurneus

Er kan volgens mij geen één goede reden zijn om een 2e pup bij een broodfokker vandaan te halen en al HELEMAAL niet als je weet dat het een broodfokker is, wat je reden ook is. Daar heb ik helemaal geen pb voor nodig. Je koopt geen 2e pup bij een broodfokker ik heb nog nooit zoiets stoms gehoord als ik heb er mijn reden voor
Groetjes van Erna
-
Miep
- Speurneus

Ik ben er niet van gediend om een pb te krijgen waarin staat dat als ik niet geïnteresseerd ben in je verhaal ik niet zo achterlijk hoef te reageren. De enige die hier achterlijk doet ben JIJ. Als je al een pup hebt van een broodfokker koop je er daar niet nog eens eentje wat je reden daar ook voor is. Je kunt verwachten dat er dan commentaar krijgt. En hou op met mij pb's te sturen waarin je schrijft dat ik niet zo achterlijk moet reageren op jou.
Groetjes van Erna
-
Mariska en Bo
-
marions
- Speurneus

Dà's minder erg dan overhaast aanschaffen...Mariska en Bo schreef:Ik heb zo mijn persoonlijke redenen om te kiezen voor mijn 2e pup daar vandaan. En als jullie zo goed zijn in research in andere topics hebben jullie ook kunnen lezen dat ik de reden niet open en bloot op het forum wil zetten maar wel uitleg via PB.
Ik baal van mensen die overhaast reageren.
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
Mariska en Bo
-
Miep
- Speurneus