UPDATE Roxy's grote avontuur (8 weken)

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
roos

Ongelezen bericht door roos »

marions schreef:
Mariska en Bo schreef:Ik heb zo mijn persoonlijke redenen om te kiezen voor mijn 2e pup daar vandaan. En als jullie zo goed zijn in research in andere topics hebben jullie ook kunnen lezen dat ik de reden niet open en bloot op het forum wil zetten maar wel uitleg via PB.

Ik baal van mensen die overhaast reageren.
Dà's minder erg dan overhaast aanschaffen... 8)

Bingo :lol: :lol: :lol:
Mariska en Bo

Ongelezen bericht door Mariska en Bo »

En ik vind dat jij daar niet over kan oordelen.
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Hoezo dan niet ben je al niet lang genoeg op dit forum om te weten hoe STOM het is als je je pup bij een broodfokker haalt en dan ook nog voor een 2e gaat
Groetjes van Erna
roos

Geplaatst: Wo Jul 02, 2008 16:29 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil even on topic komen op het verhaal van inge1984.

Wij hebben Bo ook voor een laag bedrag betaald in vergelijking tot pups met stamboom. Achteraf gezien was het niet zo'n goede fokker (broodfokker waarschijnlijk). Maar dat ben ik pas te weten gekomen nadat wij haar gehaald hebben. Misschien is het een erg impulsieve actie geweest maar ik heb er zeker geen spijt van. Ik begrijp dat de kan bestaat dat er rare ziektes of dat soort dingen te voorschijn kunnen komen maar dat kan ook bij een hond met stamboom. Wat er ook gebeurd ookal kan ik zelf een maand niet eten ik zal altijd voor mijn hond blijven zorgen. Ik weet dat er mensen zijn die mij het bovenstaande kwalijk zullen nemen maar ik hoop ook dat ze realistisch zijn om verder te lezen.

Verder zal ik volgende keer toch voor een hond met stamboom kiezen omdat ik achteraf heel veel voordelen daar van zie.

En voor Inge een gewaarschuwd met telt voor 2 dus ik zou als ik jou was toch voor een pup gaan met stamboom.
--------------------------------------------------------------------------------

Dit zijn jouw woorden en je doet precies het tegenovergestelde.
Toch niet zo vreemd dat je daar nu commentaar op krijgt?
Of zijn de voordelen door persoonlijke redenen ineens weg :confused:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

als je hier nu nieuw op het forum was dan waren de reacties niet zo fel geweest,maar je leest en schrijft al een tijdje mee,en geeft zelf aan geen pup meer bij een brood fokker te kopen,kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat je de aktie voor de honden uit meer(BROODFOK) hebt gemist,sorry hoor maarverwacht dan niet dat we begrip hebben voor welke reden je dan aan voert om nog een keer een hond bij een broodfokker van dan te halen,had dan zijn moeder mee genomen.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Mariska en Bo

Ongelezen bericht door Mariska en Bo »

hallo mensen, ik heb eigenlijk het idee dat jullie geen leven hebben ik koop mijn hond waar ik dat wil en daar hebben jullie helemaal niets mee te maken. dus ik hoop dat jullie verstandig zijn en op te houden met het commentaar en normaal doen over dit voorval!!!!!! :mad: Ik geef ook mijn mening niet iver de dingen die jullie doen dus als jullie dat ook niet doen is dat allemaal goed toch!!!!!!!!! :mad:
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Ja dat heb ik gezien dat jij je hond koopt waar je wilt :evil: :evil: en dat is erg genoeg en ik heb gelukkig wel een leven waar geen plaats is voor mensen die stomme fouten maken. Je wilt toch zo trots zijn op je hondjes dan kun je verwachten dat daar commentaar op komt en dat hoeft niet alleen maar positief te zijn. En ik hou er al helemaal niet van om achterlijk genoemd te worden door iemand als ik ergens mijn mening over geef
Groetjes van Erna
roos

Mariska en Bo schreef:hallo mensen, ik heb eigenlijk het idee dat jullie geen leven hebben ik koop mijn hond waar ik dat wil en daar hebben jullie helemaal niets mee te maken. dus ik hoop dat jullie verstandig zijn en op te houden met het commentaar en normaal doen over dit voorval!!!!!! :mad: Ik geef ook mijn mening niet iver de dingen die jullie doen dus als jullie dat ook niet doen is dat allemaal goed toch!!!!!!!!! :mad:

Ik vind voorval een understatement aangezien je het hier over de broodfok in stand houden hebt :(
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

Mariska en Bo schreef:hallo mensen, ik heb eigenlijk het idee dat jullie geen leven hebben ik koop mijn hond waar ik dat wil en daar hebben jullie helemaal niets mee te maken. dus ik hoop dat jullie verstandig zijn en op te houden met het commentaar en normaal doen over dit voorval!!!!!! :mad: Ik geef ook mijn mening niet iver de dingen die jullie doen dus als jullie dat ook niet doen is dat allemaal goed toch!!!!!!!!! :mad:
Mariska, waarom zou ik geen leven hebben?

Weet je, ik heb gewoon lopen janken hier toen ik zag dat jouw pup een nestgenoot was van de overleden pup...

Waarom, oh god, waarom kopen mensen nou toch nog steeds bij een broodfokker... :cry: :cry: Ik ben er echt ziek van...
Die moeder van jouw pup heeft zo'n gigantisch rotleven... :cry:
Ik ken deze fokker zo goed, en je moest eens weten wat Langbroekenaren en Cothenaren allemaal niet ondernomen hebben om die vreselijke lui te laten stoppen...

Jij moest zonodig binnen een half jaar 2 pups daar weghalen...

Hoe kon je... :cry:

Je vroeg mij in een PB al waaraan Roxy d'r broertje of zusje is overleden, ik zal het nu ook hier neerzetten.

De hond zat verstopt, achteraf bleek dat de pup al 10 tot 14 dagen geen ontlasting had gehad.
Denk je dat dit was gebeurt bij een fokker met liefde voor zijn dieren???
De pijn die dat vreselijk kleine diertje had... hartverscheurend... :cry:
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

Mariska, waarom zou ik geen leven hebben?

Weet je, ik heb gewoon lopen janken hier toen ik zag dat jouw pup een nestgenoot was van de overleden pup...

Waarom, oh god, waarom kopen mensen nou toch nog steeds bij een broodfokker... :cry: :cry: Ik ben er echt ziek van...
Die moeder van jouw pup heeft zo'n gigantisch rotleven... :cry:
Ik ken deze fokker zo goed, en je moest eens weten wat Langbroekenaren en Cothenaren allemaal niet ondernomen hebben om die vreselijke lui te laten stoppen...

Jij moest zonodig binnen een half jaar 2 pups daar weghalen...

Hoe kon je... :cry:

Je vroeg mij in een PB al waaraan Roxy d'r broertje of zusje is overleden, ik zal het nu ook hier neerzetten.

De hond zat verstopt, achteraf bleek dat de pup al 10 tot 14 dagen geen ontlasting had gehad.
Denk je dat dit was gebeurt bij een fokker met liefde voor zijn dieren???
De pijn die dat vreselijk kleine diertje had... hartverscheurend... :cry:
Bowy
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bowy »

Ik hoop dat je geen schuldgevoel krijgt over de uitgemolken moeder. Dat zal ook wel niet want anders had je geen broodfokpup genomen... Zo ongelovelijk vind ik dit... Door mensen zoals jij word broodfok in stand gehouden!! BAH
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

mensen dit heeft dus totaal geen nut!! Deze mensen zullen het NOOIT gaan snappen en/of begrijpen.. Deze mensen houden de broodfok in stand, en zullen nooit toegeven dat ze gewoon stom zijn..
Want ja een pup kopen van 300 euro ipv 850 is toch het belangrijkste :kots: :kots: :kots:
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Mariska, je hebt PB.
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

Het is eenzaam in mijn kooi
Ik droom van de zon, van het gras

Ooit zag ik door een raam
hoe mooi het echte leven was.

Ik ken geen knuffel, geen aai,
Voor mij geen nieuw begin

Ik zou graag uw vriendje zijn
Een deel van het gezin

Enkelingen besloten
Voor hun ego en voor het geld

Dat na het produceren
Mijn dagen zijn geteld

Waarom moeten we dit doorstaan
Wij leven in het duister

Ons afzien is voor jullie
Niet meer dan licht gefluister

Wij huilen zacht en vragen
Wie er voor ons vechten zal

Voordat ik sterf wil ik slechts één ding-
Ooit eens spelen met de bal.
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
britt2005

Ongelezen bericht door britt2005 »

Dit komt idd niet erg slim over!
en wat voor een reden je daarvoor hebt, lijkt me nooit een goede reden. Want die bestaat in mijn ogen domweg niet! :(

Daarbij vindt ik dat je pup er erg klein uitziet!
Plaats reactie