Wat glimt hij trouwens lekker
Diesel is in the house
-
Boukje
-
R.Groeneveld
Wat heerlijk om hem zo te zien !!!
Hij heeft het helemaal naar zijn zin, dat zie ik zo. Zoals hij lekker aan het knuffelen is met jou, zo ligt hij ook vaak bij mij op de bank. Super om te zien !!
Dat ondeugende koppie ook in de tuin hahaha.
Ja die opmerking over de frolic. Voel me eigelijk niet zo aangesproken om er op te reageren, maar doe het toch. Diesel krijgt gewoon Pro Plan Zalm en Rijst (deze zakjes liggen onder frolic verstopt).
Maar frolic mini gebruik ik altijd als ik train met Diesel. Nu bij Tamara heb ik het mee gegeven omdat Diesel nogal een uit probeer hondje is en zij het misschien wel wat meer nodig heeft. En ja... ik heb van alles veel mee gegeven, omdat ik nou eenmaal zo ben. Hahaha.
Ja die opmerking over de frolic. Voel me eigelijk niet zo aangesproken om er op te reageren, maar doe het toch. Diesel krijgt gewoon Pro Plan Zalm en Rijst (deze zakjes liggen onder frolic verstopt).
Maar frolic mini gebruik ik altijd als ik train met Diesel. Nu bij Tamara heb ik het mee gegeven omdat Diesel nogal een uit probeer hondje is en zij het misschien wel wat meer nodig heeft. En ja... ik heb van alles veel mee gegeven, omdat ik nou eenmaal zo ben. Hahaha.
-
Terra5
- Speurneus

Je bent gewoon heel zorgzaam en nu kan ik hem tenminste ook lekker verwennenR.Groeneveld schreef:Wat heerlijk om hem zo te zien !!!![]()
![]()
Hij heeft het helemaal naar zijn zin, dat zie ik zo. Zoals hij lekker aan het knuffelen is met jou, zo ligt hij ook vaak bij mij op de bank. Super om te zien !!
Hij ligt nu trouwens heeeeerlijk te snurken
Meis, geniet lekker van Dubai en spreek je snel weer
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
R.Groeneveld
Ja klopt... hihi. Het zijn afgewogen zakjes. Eerst wilde ik gewoon de bak mee geven en dat Tamara dan zelf het eruit moest scheppen, maar dan moest ik nog meer mee geven...Jorinde schreef:Ohhh...wat een lieve mooie hond! Enne...volgens mij zie ik de zakjes voer wel naast de Frolic liggen hoor, toch??!![]()
-
R.Groeneveld
Hahaha. Wij blijven 12 dagen in Dubai. Mijn moeder is toevallig ook in Dubai (zij is kraamverzorgster en zij ging kramen in Dubai, heel apart verhaal en heel toevallig zaten wij dus tegelijk in Dubai). Maar als mijn moeder thuis komt (die komt dinsdag weer thuis), dan bespreekt Tamara met haar wanneer Diesel naar mijn ouders gaat. Maar in totaal is Diesel dus 12 a 13 dagen bij ons vandaan... Hij heeft het zeker naar zijn zin en wij ook hoor, maar we missen hem zeker weten.Miep schreef:![]()
Hoe lang blijft Diesel eigenlijk??? En mensen met kleine kinderen maar klagen dat ze altijd zoveel moeten meenemen voor de kinderen
-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Hahaha...ik ben zelf net zo erg hoor...ik heb de grootst toegestane samsonite koffer gekocht toen ik 2 weken naar Costa Rica ging, omdat ik gewoon altijd veel (te veel) meeneem.R.Groeneveld schreef:Ja klopt... hihi. Het zijn afgewogen zakjes. Eerst wilde ik gewoon de bak mee geven en dat Tamara dan zelf het eruit moest scheppen, maar dan moest ik nog meer mee geven...Jorinde schreef:Ohhh...wat een lieve mooie hond! Enne...volgens mij zie ik de zakjes voer wel naast de Frolic liggen hoor, toch??!![]()
Ik ben gewoon een miep. Ik zit nu zelf in Dubai en heb voor mezelf qua kleren ook zoveel mee genomen hahahaha. Het is dat Tamara steeds tegen mij zei: doe niet zo gek, ik heb hier van alles (zoals handdoeken, speeltjes, een mand etc...), anders had ze nog veel meer daar gehad voor Diesel...
![]()
![]()
![]()
En Brownie is laatst een weekend bij mijn zus geweest toen ik naar Duitsland ging en toen had ik ook een megagrote nylon boodschappentas en nog een kleine plastic tas meegegeven...voor vrijdag tot zondag...
Groetjes Jorinde en
van Brownie
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
R.Groeneveld
-
Boukje