Sinterklaas met Diesel

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Sinterklaas met Diesel

Ongelezen bericht door Terra5 »

Ook hier is de Sint langs geweest voor Diesel :D Rody had voor zowel Terra als Diesel een kadootje gekocht.

Sinterklaas ochtend begon zo:

Niet echt handig typen zo :D
Afbeelding
Afbeelding

's Avonds lag meneer even lekker weer tegen mij aan :verliefd1:
Afbeelding

En toen kreeg meneer zijn kadootje..
Afbeelding

Oei, is die voor mij :shock: :wohoo:
Afbeelding

Gekke Diesel :D
Afbeelding
Afbeelding

Lekker smullen :-)
Afbeelding
Afbeelding

Ik was 's avonds ook even bij mijn dametje geweest, zij heeft ook haar kadootje lekker opgegeten en heerlijk met mij gekroeld.. Ze werd ook erg verwend door mijn ouders en was erg rustig.. Mijn dame had het dus ook prima naar haar zin en geen reden om me zorgen te maken :-)

Gisteravond hebben we Terra even hier gehad, ik wilde kijken of het zou gaan met die twee.. Uiteraard alles onder super controle van mij en mijn vriend 8) Helaas vielen die twee gelijk weer in hun oude gedrag en was het voor hun wel feest.. maar dus niet verstandig om ze bij elkaar te houden ;-) Ik zal ook zo nog even foto's van die momenten plaatsen..
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Ansje

Ongelezen bericht door Ansje »

Wat een lekker ding!!
Leuke foto's!
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

:verliefd1:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

die heeft genoten van pakjes avond :klasse:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Oh wat zijn jullie verwend zeg. Ik zie aan Diesel zijn snoetje dat het wel gesmaakt heeft :D :verliefd1:
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Liams_Mum »

Ahhh wat een leuke fotos..dat was zeker smullen! :verliefd1:
Groetjes, Gayle & the boys
Afbeelding
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Pure verwennerij :D
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
s@s

Ongelezen bericht door s@s »

zoooo! dat was lekker !! :verliefd1:
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Wat een leuke foto's! Heerlijk!
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:D Kijk hem dan lekker liggen genieten :D En ook nog een kadootje van sinterklaas :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Hahahaha... die gekke bekkies ook altijd van hem. :verliefd1: Ik kan op foto's altijd direct zien dat het mijn mannetje is. Ben blij dat hij en Terra het lekker vonden.

Leuk om te zien en te horen van jou dat hij hetzelfde doet als thuis (wijst er alleen maar op dat hij zich lekker thuis voelt). Zoals lekker tegen je aan liggen op de bank en dan het liefst zijn kop op je schoot (lees: laptop) legt. Je moet hem vaak echt weg duwen, want hij blijft eigenwijs zijn kop gewoon terug leggen hahaha. Heerlijk om te zien !! Hij ligt gewoon puur te genieten tegen jou aan !!
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

R.Groeneveld schreef:Hahahaha... die gekke bekkies ook altijd van hem. :verliefd1: Ik kan op foto's altijd direct zien dat het mijn mannetje is. Ben blij dat hij en Terra het lekker vonden.

Leuk om te zien en te horen van jou dat hij hetzelfde doet als thuis (wijst er alleen maar op dat hij zich lekker thuis voelt). Zoals lekker tegen je aan liggen op de bank en dan het liefst zijn kop op je schoot (lees: laptop) legt. Je moet hem vaak echt weg duwen, want hij blijft eigenwijs zijn kop gewoon terug leggen hahaha. Heerlijk om te zien !! Hij ligt gewoon puur te genieten tegen jou aan !!
Je had dat wel verteld dat hij dat bij jou deed, dus toen hij dat vrijdagochtend deed moest ik ook erg lachen.. Je kan dan echt niet meer normaal typen :D

Maar hij is inderdaad lekker ontspannen.. Ik moest wel lachen om hoe hij met dat kadootje omging.. echt even aanvallen :D
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Terra5 schreef:
R.Groeneveld schreef:Hahahaha... die gekke bekkies ook altijd van hem. :verliefd1: Ik kan op foto's altijd direct zien dat het mijn mannetje is. Ben blij dat hij en Terra het lekker vonden.

Je had dat wel verteld dat hij dat bij jou deed, dus toen hij dat vrijdagochtend deed moest ik ook erg lachen.. Je kan dan echt niet meer normaal typen :D

Maar hij is inderdaad lekker ontspannen.. Ik moest wel lachen om hoe hij met dat kadootje omging.. echt even aanvallen :D
Dat is ook weer zoiets geks van hem. Hij doet altijd een beetje raar met nieuwe dingen. Hij 'stampt' er vaak op, of hij gooit het de lucht, of hij springt er om heen.... hij doet er in ieder geval altijd iets geks mee. :D Leuk dat jij hem zo nu ook allemaal eens mee maakt. Je hoort altijd wel alle verhalen van mij, maar nu weet je ook precies wat ik allemaal bedoel. 8)

Ben ook heel, heel blij dat Terra het ook naar haar zin in heeft ! Leuk om van haar ook van die lieve en mooie foto's te zien ! Ik ga zeker nog iets leuks of lekkers voor haar kopen als we terug zijn, want dat heeft dat meisje zeker wel verdiend !!!

Zo, nu ga ik straks sushi eten... over de Dubai creek varen... vanavond weer ergens luxe uiteten en dan aan de waterpijp... :lol: Ik kan er vollop van genieten, want mijn hondje heeft ook een super vakantie !!! :wink:
Jorinde
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorinde »

Hahaha, wat een leuke foto's! Ik zat hier met een grote glimlach de foto's te bekijken. :D
Groetjes Jorinde en :bruinpootje: van Brownie
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Mmmm dat is lekker :D
Plaats reactie