Kerstkaar
-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Jo-Ann
@ Jorinde,
Ja ik weet het, maar in het wit en zwart kan ook niet, dan heb je hetzelfde probleem..... En een andere kleur vind ik niet leuk.
Maar ik weet nog niet zeker of dit em wordt... moet van 't weekend nog ff keertje poging doen tot foto's maken, maar Zarah heeft daar nooit zoveel zin in, kreng hahaha
Ja ik weet het, maar in het wit en zwart kan ook niet, dan heb je hetzelfde probleem..... En een andere kleur vind ik niet leuk.
Maar ik weet nog niet zeker of dit em wordt... moet van 't weekend nog ff keertje poging doen tot foto's maken, maar Zarah heeft daar nooit zoveel zin in, kreng hahaha
-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Hahaha...ik zat ook al te kijken welke kleur je dan kon gebruiken, lastig hoor... Maar misschien zou je het lettertype kunnen omranden of een verloop, patroon o.i.d. kunnen gebruiken? Weet niet of dat mooi wordt, het is maar een idee. Ik vind de foto wel heel leuk hoor!Jo-Ann schreef:@ Jorinde,
Groetjes Jorinde en
van Brownie
-
Jo-Ann
-
Jorinde
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: